Laite siirtää kehon rasvan rintoihin?

Helmi » Uusi uskomaton menetelmä: www.mtv3.fi/helmi/vapaalla/a...04/1305868

Avainsanat: nyt kroppa järjestykseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 14:05

JUU ... HYVÄÄ APRILLIPÄIVÄÄ 1. 4. 2011. VAIN KAILLE HELMILTÄ... ja minultakin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 12:52

No voi jumatsukka, kun tarviisin sellaisen laitteen , joka siirtäisi sen rasvan rinnoista niin mihin?
Joka paikassa on liian kanssa, mutta jospa se haihtuisi jotennii siinä matkalla kokonaan pois.
Kerroppa minulle semmoisesta laitteesta, olen iki kiitollinen siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 13:12

Tässä sinä yrität sitä pajunköyttä syöttää, en avaa edes linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 13:18

Helmi toivottaa kaikille lukijoilleen ihanaa, antoisaa ja aurinkoista aprillipäivää perjantaina 1.4.2011!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 13:18

Taas on kehitteillä tosin jännä kapistus, mutta minulle sillä ei ole tarvetta..
Ja hintakin hipoo pilviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:03

jos tätä rupee nyt siirteleen ni siinä käy sillee jotta meikä olis ku valas vattallaan *hörönauru*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:25

Kaikkeahan ne keksii, mutta valitettavan huonoon päivään tuo julkistaminen sattui ;)
Kyllähän sitä rasvaa jo nytkin voidaan siirrellä, tosin ei infrapunalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:27

Voi vitalis,aloin HETI suunnitella laitetta,mutta oliskohan voinut käyttää jonkun toisen ihraa,kun ei itsellä liikaa siirrellä...Hauskaa aprillipäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 16:16

Ei huono keksintö. Tuskinpa pilaillaan naisten kustannuksella. Kaikki halukkaat kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 18:02

Aprilliä tämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 22:17

Aprilliä, syö silliä, juo kuppi kuumaa kuravelliä päälle.En tuota usko. Nythä nuoret käy rasvaimussa ja ekana otetaan rinnoista pois. Sinne kertyy helposti .Itse ainakaan en tuollaiseen menisi. Epäterve ilmiö naisille.Nuori kaunis nainen ei tuollaisia tarvitse. Kuppikoko kasvaa iän myötä kyllä ihan tarpeeksi. Ennen oli 34 .a.nyt 90.d on vähän muuttuneet ja takuulla luomut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:38

Jos ei satu olemaan ylimääräistä rasvaa siirrettäväksi, voisiko siirtää vaikka naapurinemännän rasvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:45

Aprillia, syö silliä !