Mikä on suurin rahasumma jonka olette voittaneet? Lotossa, veikkauksella, raha-arvalla?

Avainsanat: suurin rahavoitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 19:24

Aikoinaan tehtiin työpaikalla porukalla raviveikkausta ja kerran tuli parin tuhannen markan voitto eli jaettavaa tuli reilu satanen per osllistuja. Tämä siis markka-aikaan. Viime aikoina ovat voitot olleet tasan yksi euro Lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 19:31

Mulla ollut tuon tulopuolen kanssa rahalliseti, kovin huono onni.En ole voittanu 52mk.aa suurempaa lottopottia tai mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:45

Kahdella eurolla lottoan ja saanut jotain 10.80 pari kertaa ja kaksi kertaa euron lisänumerolla.
Joten mennyt on enempi paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:48

Ei ole tullut,kun pikkusummia kenosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:59

Pikusummia ei mitään mainittavaa..
Yhtenä viikonloppuna voitin kenossa jokapäivä 200€ eli 600€ viikonloppu yhdellä rivillä... ainut mikä on muistettavin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 20:03

Ässä-arvalla joskus 1 000 mk tekiskö 166€ ja se meni Finnairille Ylläksen ensilumille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 20:07

Pieniä potteja vuosien varrella tullut, Kenon 0,20 senttisestä loton 30 euroon liikkunut voittohaarukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 21:47

Kenosta 2x peräkkäin 200 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2011 - 21:54

Lotossa taisi kerran tulla pari sataa. Kyllä se niin on, että raha menee rahan luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 22:16

Alle 10 euroon jäävät Lottovoittoni. Enemmän olen saamapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 07:51

Ei järisyttäviä voittoja. Yrityskin on ollut melko harvinaista. Ässä-arvasta kerran sain 1000 mk, siitäkin on jo vuosia. Sitten muutaman pienen noin 10 €:n lottovoiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 01.04.2011 - 07:53

Laitoin yhteen aikaan aina kahdeksan rastin järjestelmällä kupongin kioskille. Kerran sitten ilokseni totesin että olin saanut neljä numeroa oikein ja lähdin hakemaan 40mk:n voittoani. Yllätys olikin melkoinen kun r-kioskin täti antoi minulle yli 1500mk voittorahoja. Kyllä siinä oli koululaisella ihmettelemistä ja niistä rahoista riitti pitkään.

Suurin euromääräinen voittoni tuli muutama viikko sitten, se oli 52,80e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 10:55

joskus muinoin menin lunastamaan 4 oikein. olin katsonut väärin ja olikin 6 oikein.
sain reilu 7000mk.
sitten miettisin - 6+1vara olis saanu yli 300 000mk ja jos oliski ollut se viimenen numero se arvottu seitsemäs...........
mut hyvä näinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 11:52

Summaa en kerro, mutta entisessä työpaikassani meillä oli 3 hengen porukka, lotottiin aika säännöllisesti. Kunnes sitten saatiin 6 oikein... se oli sitä vanhaa aikaa vielä. Lopetimme pelaamisen vähäksi aikaa, ajattelimme että onni kääntyy... toki myöhemmin jatkettiin harvemmilla väleillä. Itse olen saanut vaihtelevia pienempiä summia yksin lototessani, en muista edes mitä ovat, on ollut kerran 5 oikein itselläni.
ÄssäArvalla sain kahdella peräkkäisellä kerralla 200 mk. Ne ovat ainoat kerrat jolloin niitä arpoja olen ostanut ja aika omillani olen tuossa pelissä eli rahapeleissä ehdottomasti enemmän kuin omillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:34

Se summa jonka olen joskus vuosia sitten lotossa voittanut oli senverran muhkea omissa mittakaavoissani että en viitsi määrää mainita sillä tapanani ei ole kehua retostella voitoillani. Sen voin kuitenkin paljastaa että summa ei satasiin jäänyt vaikkei kyse ollut päävoitosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:39

Muistaakseni oli 19,50 MK,kuitenkin koko lailla säännöllisesti pistän 8ruudun loton vetämään...sitkeydestäkin jo vois joku palkita,hei RAY!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 18:42

Voitin 2000 euroa viisi vuotta sitten raha-arvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 19:33

ehdottomasti suurin pelivoittoni tuli noin vuosi sitten , kenossa 2218 € ,

kummityttö sai uuden läppärin (tai siis minä sain uuden ja kummityttö sen mun vajaa vuoden vanhan) ja loput taisikin kulua siihen kun lähdin Kroatiaan ihmettelemään maailman menoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:31

Muutama viikko sitten sain Lotossa 37 euroa.