Oletteko koskaan käyttäneet hiusta ompelulankana? Tai jotain muuta erikoista materiaalia.

Avainsanat: hius ompelulankana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 19:02

Eipä ole tullut tehtyä itse mutta joskus nuorena kun leikkasin hiukset lyhyeksi kampaaja keräsi nuo ja lähetti peruukin tekijöille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 19:25

En ole vaikka kyllä minulla niin paksua tuo hiuslaatu on, että varmaan langasta hätätapauksessa kävisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:44

Olisi liukasta ainetta, en ole käyttänyt kovempaa kuin karhulankaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:50

Hiukseni on,kun lasia enkä ole käyttänyt niitä ompelemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 20:17

Toistaiseksi ompelut ihan normaalilangoin, ainoa vähän erilainen vanha kunnon karhunlanka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 21:48

kun peiliin katsoo niin huomaa että kyllä ne melkein kaikki on tullut käytettyä ainakin johonkin tarkoitukseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2011 - 21:54

Ei kestäisi saumat jos näillä haperoilla ompelisin. Vanha kunnon Karhunlanka - se sitten oli vahvaa. Vieläköhän sitä valmistetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 23:35

En ole käyttänyt ompelulankana, sen sijaan "hirtin" hiuksella syylän onnistuneesti, ei kasvanut takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:41

Lankaa ja neuloja löytynyt tarpeeseen,mutsin perintönä ikivanha teepurkki,täynnä lankarullia kaikissa sateenkaarenväreissä mmssa iso rulla karhunlankaa!!