Mitä napsulaiset puuhaavat?

Olkaa ihania läheisillenne, työkavereille ja ystäville. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.
Itse lähden tästä pakertamaan iltavuoroa ja jännitystä tiedossa, sekä kelin, että vaikeiden asioiden suhteen.

Avainsanat: koti perhe työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 17:35

On onni nousta aamusella.
On onni auringossa kahvitella.

On onni olla myös onnellinen.
On onni olla Neuvos Olonen.

On onni kun on joku jota rakastaa.
On onni lastenlapsetkin omistaa.

On onni olla myöskin napsuttelemassa.
On onni kun napsuystävät on olemassa.

On onni olla ahkera iltavuorossa.
On onni olla tässäkin puuhassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 13:38

Se ihanuus lähimmäiselle meidän täytyisi jokaisen muistaa. Olla toiselle sitä, mitä itsekin
haluamme. Joskus se on kovin vaikeaa. Se tahtoo tuo omatahto viedä aina voiton.
Sen huomaa jäljestäpäin kun tilaisuus on ohitse mennyt.
Yhteisistä hetkistä voi tulla sydämeen timantteja, joista muistot kimaltelevat
valoa ympärilleen.
Kirjoitit koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Ei voi, ei.
Sen voin kokemuksesta sanoa. Minunkin mieheni lähti 18 vuotta sitten ulkoilemaan
ja poliisi toi surusanoman kotiin, astmakohtaus vei mennessään.
Noina vaikeina päivinä sitä sitten kysytään mitä tein ja mitä jätin tekemättä.
Luopumisen koulussa me kirjoitamme läksymme kyynelillä.
No eihän tätä nyt pitänyt hartaushetkeä tulla, mutta toivotan näillä sanoillakin
Sinulle hyvää työvuoroa ja vaikeiden aikojen aikana pidetään yllä toivoa.
Suurimmat voitot voitetaan sydämessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 15:47

Tänään vietetty rauhallista päivää ulkona ollaan luisteltu Pikin kanssa harjan kera jotta saadaan nuo irtoavat aluvillat taas linnuille pesätarpeisiin...
Eilen tuli väsättyä 6 litraa hernekeittoa ja eilen oli letut mansikkahillon ja kermavaahdon kera yksi lapsi perheineen oli auttamassa syömisessä...
Tänään taas hernekeittoa ja nyt pannukakun kera syödään..Pari lasta vie huomen loput itselleen ei sitä kolmatta päivää enää jaksa samaa mussuttaa.. pakastaakaan en viitsi..
Ja kahden miehen kanssa tänään toivottavasti... Ei siksi että olisin lapsiini kyllästynyt mutta olisi kiva edes yhden illan viettää kahdestaan...
Huomen aamulla tulee tytär poikansa kanssa kukonlaunlun aikaan joten jo 6.30 tämä mummo pystyssä...
Kivaahan tuo on kun näkee lastenlasten kasvavan ja oppivan uusia asioita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 21:40

Puuhailtu on ihan tarpeeksi tälle päivälle..Kävin ostamassa makuuhuoneen verhokankaat,ja sain verhot ommeltua.Nyt ovat todella kauniit ikkunassa..ja ikkunat pestynä..
Kaapistoihin olen myös tyytyväinen. ja osittan sain jo järjestettyä vaateita sinne...Kyllä on nyt kaapitilaa..mikä todella ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2011 - 21:45

Palkanlaskua - ihmekös kun tuo palkkani ei nouse, kun sitä aina vain lasken - heti aamusta.
Sitten asioilla ja loppupäivä on mennytkin omissa askareissa ja harrastuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 01.04.2011 - 08:04

Eilen kotiin tultuani lähdimme lasten kanssa nauttimaan ihanasta auringonpaisteesta, tippuvista räystäistä ja kosintalauluja laulavista linnuista. Hetken mielijohteesta otin lapion ja kaivoin lasten pihakeinun esiin liki metrisen hangen alta. Laitoin siihen rengaskenun riippumaan ja tyttö kyytiin. Voi sitä lapsen onnea kun taas pääsi omaan keinuun kiikkaamaan.