Raikasta aamua napsut. Nyt olen sen tehnyt...elikäs öisen valvomisen aikana maalasin kaikki seinät sinisiksi. Mitäpäs sanotte?

Lisätty: 31.03.2011 - 09:27

Ps. Eikös se "hämärätyö" ole aika tapetilla nykyisin...mie vaan omassa huushollissani aherran.

Lisätty: 31.03.2011 - 11:36

No niin, vurotyöläisen päivät ovat joskus todella sekaisin, mutta olette lukeneet viime yön unestani..oli todentuntuinen, että aamulla herätessäni kurkin varovasti seinille...ei ollut sinistä.
Sanotaanko nyt näin, että tää oli harjoitusta huomiselle aprillipäivälle, hih, hih..

Avainsanat: yöllä maalaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 11:34

Aika erikoista yötyöksi! Mikäpäs siinä jos lopputulos tyydyttää. Mutta oli vain uni, ehdin jo ihmetellä millaiset siniset seinistä tulikaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 08:26

Onpas siellä pensseli heilunut. Minun tulevan makuuhuoneen remontti on vasta suunnitteluasteella, enkä jaksanut siitä yöllä uneksuakaan. Ajankohtaisempi olisi ikkunapokien maalaaminen, mutta se ajankohtaistuu vasta ilmojen ilmojen lämmettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 08:28

Oho! Toivottavasti jälki näyttää hyvältä päivänvalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 31.03.2011 - 09:00

Kaikenlaisia harrastuksia sitä ihmisillä onkin. Minäkin pidän kovasti remontoinnista mutta en tee sitä 'hämärähommana'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:58

Hämärä hommia on siis tullut tehtyä...
Toivottavasti nautit työsi jäljestä ja onnistui.. hiljaista puuhaahan tuo on..
Muta silti uskon remontteihin päivänvalossa... kuin siivoamisenkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:59

no voi sinnuu ystäväin ...kärsitkö noin paljon unettomuudesta ...mäkin valvoin ,mut vaan pyörien sängys ...hiukan oli olevinaan nälkäkin, mut join vettä ja kun yritin nukahtaa murisi maha .. jot kampailin sit vaan sen nälkäni kanssa , kunnes 7.. noin hiippailin jääkaapille ..helpotti kummastri , mut kun olin päättänyt jo kauan sit ettei ruokaa yöllä niin sitten sitä ei syödä yöllä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:07

Mahtoikohan lapin vaeltajan innoikkeena olla "sininen hetki". Onnittelut asunnon uudesta ilmeestä. Öisinhän tulee mieleen mitä erikoisimpia ajatuksia. Kaikki niistä ei ole toteuttamiskelpoisia. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:19

Hämärähommat ei yleensä kannata,mutta nyt aamulla,kun on valoisaa huomaat onko jälki hyvää vai vaatiiko pientä hiomista.Onnea remontille,kuitenkin se aina piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:19

Jopas olet ahertanut.hyvät huomenet kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:21

Jopas olit reipas, meinaatkos nukkua tämän kauniin aurinkoisen päivän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 11:54

Onnea sinisen huoneen haltijalle. Sininen on rauhoittava väri. Toivottavasti teit niin hyvää jälkeä,
että ei tarvinne aprillipäivän jälkeen raapia poies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2011 - 21:14

Sehän oli vain hyvä jos seinät tarvitsivat uutta maalia ja väri oli sopiva. Mutta hyvä sekin, ettei ihan niin käynyt, olisit ehkä oikeasti joutunut maalaamaan ne uudelleen toisella värillä. Joskus nuo unet ovat ihan ihmeellisiä. Minäkin sain toissayönä jonkun ihmeellisen kohtauksen kotipaikkani risteyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 21:45

Minä jo ihmettelin sinua,kun yöllä maalaamaan aloit..mutta sehän olikin vain sinistä unta.
Aamulla oli sitten sininen väri hävinnyt..olit varmaan pettynyt..tai sitten iloinen..