Kun poskiasi kuumottaa - miten sen tulkitset?

Jos ei aurinko tai liesi lämmitä, saunan lämpö vaikuta, kuume ei kiusaa ym., niin mitä muuta se voisi olla?

Avainsanat: poskien kuumotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 23:34

Ai pahus Ida,aioin kirjoittaa,että nyt kuumottaa päivän pikkuinen aurinkoannos,mutta olitkin sen eliminoinut.Joten ainoaksi syyksi jää,että JOKU ajattelee...

Kysyjän kommentti

Kiitos. Eliminoinnin jälkeen jäi juuri tuo mitä hain. Ei vain pidä paikkaansa kysyjän kohdalla... hyh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2011 - 07:08

Varmaankin joku ajattelee suurella lämmöllä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 08:18

Todennäköisesti joku ajattelee...näinhän sitä tulkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:55

joku aijattelee sinua...
Kuuluu myös vaihdevuosioireisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:59

Nuoren naisen poskipuna ei ole uusiutuva luonnonvara. Siitä pitää aina nauttia, kun se on mahdollista. Mikäs sen kauniimpaa kuin helakan punaiset poskipäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:19

Poskien punoitus kuulemma johtuu siitä, et joku ajattelee sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 11:42

Jos poskiani kuumotta,niin joku minua ajattelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 12:06

voi sitäkö se poskien kuumotus on, olempa iloinen nyt kun tiedän, että kun joskus olen oikein tuohduksissani, puna ei ole kiukkua vaan, että joku muistaa minuakin , toivottavasti hyvällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 14:37

Mieheni posket punottaa aina, kun hän on jotenkin hämillään, epävarma, nolo tai jotain sinne suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:56

Minulla ne tosiaan kuumottaa ,ei katso paikkaa ei aikaa ,missä vaan.Sille en mahda mitää. Mutta olen tottunut tuohon tukalaan olotilaan. ei kiva tila. Puskee hormoonit läpi . Ikä rasismia tekee .Välillä pakko menneä terassille,En nuorena tiennyt tuollaisesta piinasta mitään. Aina palelti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2011 - 22:06

Minä olen kuullut, että joku puhuu sinusta silloin pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 11:04

Olen ollut silloin liian pitkään auringonpaahteessa ilman riittävää suojausta. Itselläni ei ole punastelutaipumusta lainkaan ja se näyttää kyllä olevan aika kiusallinen vaiva... paljastaa aika paljon punastelijasta. Stressaavissa tilanteissa näyttää ilmenevän usein, olen havainnut. Myös kiukku näkyy punastumisena.

Lähteet:
jännittäjien vaiva