Vieras
Kysytty: 05.10.2008 - 21:10

miksi asiakas arvostaa hyaää palvelua

 
  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 06.10.2008 - 10:12

Minä ainakin asiakkaana kun saan hyvää palvelua, tunnen olevani tervetullut kauppaan ja että minun tarpeitani kuunnellaan ja niistä ollaan kiinnostuneita. Hyvä palvelu antaa hyvän mielen ja saa tulemaan uudestaan samaan paikkaan. Ja ystävällinen hymy kassalla nostaa mieltä kummasti vaikka ulkona sataisi kaatamalla.


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 23:08

palvelu maksaa aina, muodossa tai toisessa, kyse on siitä millaista vastinetta rahallesi saat


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 17:54

Sujuva asiointi toimii niin. molemmin puolin.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 18:47

Hyvä palvelu antaa vastineen rahoilleni ja saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi ja tervetulleeksi asiakkaaksi.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 09:31

Olen lennun kanssa samoilla ajatuksilla.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.