Onko tosiaan niin että naisilla joilla kasvaa karvoja kainaloissa ei kasva siellä-tiätte-kyl-missä? :O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.03.2011 - 22:47

Mistähän moista olet kuullut. Kyllä niitä kasvaa kummassakin - jos on kasvaakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 23:39

Mitäs se anonyymi taas puhuu arvoituksilla?Jos kainaloista on ajeltu karvat,taitaa olla kans sieltä-tiätte-kyl-mistä :O

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 31.03.2011 - 08:11

Kaikkea sitä ihmetelläänkin... karvat kasvaa jos kasvaa. Toisilla enemmän toisilla vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 08:21

Otappas asiasta selvää jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:17

Kyllä sitä karvaa kasvaa naisilla jopa viiksinä,jos käyttää paljon viinaksia jotka lisää testosteronia tai kun vanhenee,niin estrogeeni vähenee.Tarkotan nyt naama puolta.Kyllä karvoja löytyy muualta e
nnen noitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:47

Tämä on fiktiota, eikä faktaa. Uutisvuodossa "Baba" Lybeck antaisi napsujoukkueelle kaksi pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:10

Totta tuos ei ol järjen hiventä...
Et oikein naurattaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 11:39

Kyllä niitä kasvaa,mutta suosittelen tekemään tutkimusretken,niin sen jälkeen ei tarvitse kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 12:15

Nyt arvoisa anonyymi, odota hetkonen vielä ja mene rannoille katselemaan minkälaisia karva-
tupsujen kantajia siellä liikkuu ja ovatko ne oikeissa paikoissa. Vai onko Sinua petkutettu.
Siellä Sinulla on muutakin silmänruokaa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:32

Kyllä niitä kasvaa paikassa jos toisessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 19:51

Sekin sellainen homonaalinen juttu. Toisilla kasvaa viikset ja taasen ei. Näin se vaan menee. Ei niillä karvoilla kauhean suurta merkitystä ole. Ne melkein ajellaan pois .Ajaahan moni sieltäkin karvansa pois.Näön vuoksi.Toisilla parta ,viikset, rintakavat, jalkakarvat ,pers ja etupuolenkarvat. Kyllä karvoihin on katsomista, kun on vielä päässäkin iso hulmu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:41

Kyllä karvoja riittää joka paikassa, sielläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 12:33

oma viehätyksensä niin karvaisilla kuin karvattomilla, senkun aloitat omat tutkimuksesi aiheesta ja otat selvää mikä itsellesi parhaiten passaa