Katsoitko eilen illalla ohjelman Tiina Jylhän kauneusklinikasta?

Mitä mieltä olet?Alan asiantuntia antoi murskaavan lausunnon kyseisestä ohjelmasta.

Avainsanat: kauneus klinikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 11:04

Mainoksia olen vaan nähnyt kyseisestä ohjelmasta, ei ole minun juttuni tuollaiset ohjelmat, ja ärsyynnyn heti kun näen Tiina Jylhän muokatun naaman esim. lehdissä ja telkkarista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 10:47

En ei kiinnosta. Bluffia.... asiantuntija katsoi tietysti ja antoi asiantuntijana lausunnon, hyvä.
Oikea nimi = paremminkin rahankeräysklinikka tms!

Lisätty: 30.03.2011 - 11:22

Tiina J. etoo suoraan sanottuna ja jos naamansa on tarkoitus olla mainos, keneen mahtaa vedota?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:14

Ei kiinnosta koko Tiina Jylhä siksi katsomatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:38

Hyvin samaa mieltä kuin edellisetkin, en katsonut ohjelmaa.
Ärsyynnyn jostain syystä hänen kuvansa nähdessäni- en kateudesta, sillä kyllä
kun ne vuodet vierii ja ikää tulee, kyllä ne rypyt sieltä paljastuu ja sitten vaaditaan
korjausleikkauksiin rahaa kun nuorena pilataan paikat.
Rahankeruupaikka ei mikään muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:51

En katsonut. Syynä EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 12:56

Kuuluu sarjaan "ei voisi vähempää kiinnostaa" (EVVK). Tuollaiset ohjelmat kuuluvat enemmän humpuukitarinoiden piiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2011 - 13:21

En katsonut. Nuo kauneusklinikat ovat tarkoikettu ylemmille virkamiehille, johtajien rouville, itseensä kyllästyneille ym. varakkaille. Ei tavalliselle tien tallaajalle.
Ja olen sitä mieltä, että koska minut on tällaiseksi luotu, mitä sitä Luojan luoma muuttamaan. Jos en kelpaa tällaisena - olen sitten kelpaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 13:29

En katsonut,"Arvottomat" varmasti parempi,TJn mainostuokiohan tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 14:08

Näin mainoksen, että semmoinen ohjelma tulee, mutta ei kiinnosta katsoa pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 14:22

Voi empä tiennyt että sellainen ja Jylhän ohjema kaiketi tuli.Olisin voinut uteliaisuuttani katsoa.Mitä mahtoi olle.

Lisätty: 30.03.2011 - 20:06

Se on kova ainakin puhumaan riippu rinnoista. Muutta ei ylistä luomua.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.03.2011 - 15:40

Ohi meni, eikä edes haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 17:04

Ai eilenkö se sitten tuli? Kovasti ohjelmaa on mainostettu. Ohi meni minultakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:03

Ohi meni täysin, tuskin kuitenkaan mitään suurta missasin. Tosin olisi jäänyt katsomatta, vaikka olisin ohjelmasta ollut tietoinen, kuuluu sarjaan EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:08

En katsonut kun ei asia kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:19

EVVK täälläkin .. eli en katsonut.. ja miksiköhän en ? No tietenkin siksi että turhisjulkiksien vapaa-ajasta ja työstä kertovat sarjat on tv-ohjelmista niitä joita ei pitäisi koskaan sortua näyttämään millään kanavalla, ei edes kanavien epäedullismpaan katseluaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2011 - 22:30

En katsonut, enkä tuollaisia katsokaan. Ihan soopaa, ja ihmiset vielä maksavat maltaita. Luin sen alan asiantuntijan lausunnon Iltalehdestä. Asiaa puhui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 09:19

En tainnut tietää ohjelmasta.Aihe kiinnostaa,koska ihmisen mielen liikkeet kiinnostaa.Tästä pääsisi siihen miksi naisen pitää olla kaunis vanhana/nuorena,mutta mies saa olla möhkö maha? Kyllä miehet nauttii kauniiden naisten katselusta vaikka salaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 18:04

Turha ohjelma. Katsoin uteliaisuuttani. Jos on paljon rahaa, niin mitä sen sitten on väliä. Joku kanta-asiakas tumma naishenkilö meni valittamaan pattipolviaan.Voi yhden kerran.
Tämä jos mikä on rahakeruubisnestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:46

kuuluu siihen sarjaan ohjelmia joita en edes yritä katsoa