Oletko käyttänyt AURA sinihome ruokakermaa?

Eilen itse käytin hedelmäiseen Aura proilerikastikkeeseen..Oli todella maukasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 09:52

AURA sinihome ruokakermaa en ole kokeillut, mutta sen sijaan kyllä käyttänyt Auraa monessakin antamaan lisämaukua ruokaan

laadullisesti Aura ei yhtään häpeä noille ylläkehutuille ulkomaisille vastikkeilleen, kuivaahan tulee mistä tahansa yli-ikäisestä juustosta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 09:16

Ei ole tullut kätettyy mutta kuulostaa herkulliselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:20

En vielä, mutta jatkossa kyllä aion kokeilla. Antaa varmaan hyvän säväyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:43

Kiitos vinkistä,en ole sitä vielä kokeillut,mutta varmasti kokeilen,olen innokas uutuuksien testaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:53

Enpä ole käyttänyt ,mulle nimenomaan sanottiin ,ei mitään homejustoja ja olen aika onneton kun tykkään sen mausta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:56

Olen kokeilut, erinomainen lisuke. Valitettavasti vuohenjuustokerma näyttää hävinneen valikoimista, ainakaan meillä ei kaupoissa ole enää ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 10:08

No empa ole käyttänyt, koska en pidä esim. sinihomejuustosta muutakuin piirakassa.
Aion kokeilla kastikkeeseen, jospa se maistuisi siina. Vihjeitä otetaan mielellään vastaan.
Suur kiitos tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:07

En ole. Jos laitan homejuustoa ruokaan, se on aina ulkomaista eli kerma ja juusto erikseen. Kotimainen Aura on mielestäni pahaa, kovaa, nopeasti valmistettua. Pidän lempeämmän makuisista , pehmeämmistä homesjuutoista. Tanskalainen Danablu on ok ruoassa. Tai sitten ihanat ranskalaiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:12

Aivan ihanaa pistin sitä jauhelihaperuna vuokaan, mieheni ei tänä päivänä tiennyt mitä siinä oli, hän kun on homejuuston ja sipulin vihaaja...
Ihmetteli vain maukkautta..
kokeiles myös tuo kolmen sipulin ja kolmenjuuston kermat yhtä tervetullutta ruuanlaittoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 12:52

Olen kokeillut ja hyväksi todennut. Laatikkoruokiin, keittoihin ja kastikkeisiin erinomainen tuote. Paras tuli savuporokeitosta. Nami, nami!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2011 - 13:18

Kaikenlainen home kalskahtaa korvassani pahasti. En siis tule edes maistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 17:12

Käytän Auraa jonkin verran ruoan laitossa ja kerman laitan erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:14

En ole vielä kokeillut mutta pitää kokeilla. Olen Aurajuuston ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2011 - 22:50

En ole valmista tuotetta ostanut. Itse olen tehnyt kylläkin. Tykkään Aurajuustosta. Antaa hyvän maun ruokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:38

En pidä sinihomejuustoista, niin en myöskään osta sinihome ruokakermaa.