Perinteisen pashan rinnalle tullut kauppaan uusia makuja, oletko maistanut shampanja-pashaa tai valkosuklaa -pashaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 10:12

Kiitos taas vihjeestä, olen pashan ystävä ja nyt erikoisesti haluan maistaa valkosuklaapashaa.
Kysyin kauppiaalta koska saa pashaa, muistaakseni vasta ensiviikolla tulevat kauppoihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 07:25

Näin mainoksen viime viikolla, mutta meidän kaupassa ei vielä näkynyt minkäänlaista pashaa. Tietenkin aion maistaa, kun kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 08:06

Ei ole tullut maistettua enkä luultavasti maisttakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:03

Tätä en tiennytkään,aion kyllä näitä maistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:10

Valkosuklaapashaa kyllä maistanut en pitänyt mielestäni liian makeaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:20

Ruokarajoitteiden takia en osta pashoja, en tiedä onko vähälaktoosista olemassa. Pashaa on ollut jo kaupassa, niin muistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 12:48

Pashat jää minultakin syömättä. Shamppanja-pasha on aika houkuttelevan tapainen tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2011 - 13:15

En ole koskaan päässyt sinuiksi ko. herkun kanssa:
www.studiolumi.com/koke/uait...koall.html

Lähteet:
oma makuaisti ja wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 13:32

Pashat on mun himo,parasta itsetehtyä! Uspenskin kryptan rouvien tekemä,mutta kaupankin kelpaa.Luin kyssärin ensteks valkosipulipashaa...vois maistua sekin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.03.2011 - 15:42

Itse en tästä paloa perusta mutta vien tiedon kotiin jossa sille varmasti on käyttöä. Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 17:14

Tätini valmistama pasha on parasta. En aio ostaa kaupan tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:17

En ole maistanut, mutta pääsiäisenä voisin vaikkapa herkutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2011 - 22:55

Pasha ei kuulu herkkuihini. Jätän väliin nuokin uutuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:53

pasha ei minuakaan enemmälti innosta ... sen skumpan ja valkosuklaan voisin ottaa sellaisenaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:37

En ole vielä huomannut kaupoissa uusia makuja, täytynee maistaa.