Missä olisit mieluiten juuri nyt?

Itse en olisi ainakaan tässä palelemassa vaan mieluiten vetäisin shortsit jalkaan ja lähtisin aamulenkille jossain missä aurinko on juuri noussut, linnut heränneet ja lempeä kesätuuli hyväilisi kävelijän poskea....ääh, ei auta. Villapaita päälle ja lumiseen luontoon...

Avainsanat: toive haave mielikuvitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 09:04

Miamissa loikoilisin rannalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 09:00

Kyllä minä nyt mieluiten täällä kotona olen, on mielenkiintoista puuhaa, huoneeni remontoidaan ja saan uusia mööpeleitä tänne, tänään menen parkettia valitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:05

No nyt kaipaisin kyllä ihan kivaa kevät säätä ( tää talvi on todella kestänyt) jotta voisi hieman kevyemmin tuolla ulkona pyrähdellä...
Taidan kumminkin haluta olla juuri nyt kotona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:19

Kyllä sitä jossain lämpimässä nyt olis mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:29

Nyt olisin jo käynyt suihkussa,jos olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:13

Hiihtämässä valkoisilla lumilla ,suola ,metsässä tai pellolla.Ei ole minulle mikään este, tuosta sukset jalkaan ja suihkimaan. Toinen olisi uimassa hallilla.Ne on niin äärettömän halpojakin ja tuo sitä mielihyvää.En minä ollenkaan kaipaa ulkomaille menoa. Minulle riittää ihan tuttu Suomen maa. Täällä on ihanaa.Olen kait, sit, Suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:26

hyvä on tässäkin olla, mutta silti valmistelen pikkuhiljaa lähtöä, enkä ollenkaan vastetahtoisesti ...

valperi.blogspot.com/2007/05...e-bay.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:35

Voisin viettää vaikka kotilomaa eli puuhastella muutaman päivän kotona. Lomat tulee matkusteltua, no oma syy, ja se kotonaolo jää kovin vähäiseksi. Olisi ihana lukea kaunokirjallisuutta ja jotain asiapitoistakin ihan ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2011 - 11:24

Nukkumassa koska väsyttää. Mutta ei auta päivällä nukkua, sitten saa yön valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 11:38

Terveenä, toiveikaana ja onnellisena lähimmäistäni rakastavana ihmisenä aivan tavallisessa arkipäivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 11:43

Kävinpähän pikavisiitillä kauppatorin liepeillä. Ruuhkaa ja viimainen keli. Äkkiä kotiin. Enpä taitaisi juuri nyt haluta olla missään muualla, kuin kotona napsuttelemassa ja juuri keitetyn kahvin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 11:44

kotona peiton alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 13:50

Bora Bora olisi hyvä osoite juuri nyt...Vaikka kyllä tämä talvinen Kaisankoti on myös aika magee paikka rentoutumiseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:13

Jossain lämpöisessa, vaikka Kanarian saarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 19:09

Jos toiveen voisi toteuttaa, niin kuljeskelemassa Karnakin temppelialueella totaalisen yksin ilman ainuttakaan turistia ympärilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 21:23

Lämpimässä jonkin sellaisen ihmisen kanssa jonkka kanssa olisi hyvä olla hiljaa ja kävellä käsikädessä autioita hiekkarantaa ja rantakahvilassa olusella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 23:43

Nyt juuri kyllä haluan olla kotona,että saan paikat kuntoon..kun joka paikka ollut mullin mallin..remontin takia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:29

Haaveilen jo olevani uudessa ja valmiissa talossamme, jota aletaan rakentaa tänä keväänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:30

Oman kullan kainalossa, vaan eipä tuo toteune aivan heti kun ukkoni pakertaa parhaillaan hommia töisään ja tulee niin myöhään kotiin että silloin minun itseni täytyy olla silloin jo nukkumassa jaksaakseni herätä aamuvarhaisella ja lähteä omiin työhommiini kiireen vilkaan.