Aurinkoista pakkasaamua täältä Savosta. Mittari lienee "seonnut" koska näytti -18 °C aamulla. Millaiset kelit muualla?

Avainsanat: pakkanen kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 10:28

18 astetta täälläkin. ;-)

Kysyjän kommentti

Kivat lukemat teillä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 08:43

yöllä on näköjään käväissyt - 7 C, nyt lähestyy jo nollaa , puolipilvistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 08:58

Aamulla klo 7 oli täällä -9 pakkasta, kirkas päivä näyttää tulevan ja lämpenee ilma kunhan tuo aurinko tulee esiin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:01

Voihan se siellä Savossa olla seonnut. Turussa parhaillaan -3,9 astetta ja lämpimän puolelle menossa. Odotappa rauhallisesti, kyllä se sinne Savon maallekin lämpimämmät kelit tulee. Kokemuksia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:10

No ei nyt tuollaista meiltä löydy, ihan niinkuin Pappa4 sanoaa pikkupakkasta ja päivemmällä taas lumet sulamaan päin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:20

Satakunnassakin aamulla -10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:37

Lappeenrannassa on kirkas auringonpaiste ja pakkasta on - 3C,kevät on tosiaankin myöhässä,kun lumet ei sula mihinkään ja yöllä on aina kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:17

Aamu 6 on ollut -10, nukuin. Tuossa jopa historiaa.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:18

Yö oli kirpeissä pakkasissa lukema 10 - Aurinko tuossa näyttäytyi heti aikaisin.Kirkasta kuitenkin vaikka pilvet velloo ympärillä. Tuli hiukan luntakin.Lämpötila 3-nyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2011 - 11:30

Mittari jäi aamulla katsomatta, mutta talvi jatkuu taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 11:47

aamulla aikaisin -10, mutta nyt paistaa aurinko, joten odottelen iltapäivää jolloin lähden vähän
taluttamaan rollaattoriani. Sekin ruostuu jos ei ole käytössä.
Kovin tämä on talvisen tuntuista.
Entiset keväät Helsingissä asuessa toki tulivat aikaisemmin, mutta on nyt kuulemani mukaan
viikon myöhässä. Lapsuuden keväät täällä Keuruulla muistojeni mukaan tulivat joka vuosi, mutta
ajankohtaa en muista sanoa. Kyllä sitä muutamat "variksen saappaat" keväisin saatiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 14:12

Aamulla mittari näytti -6, mutta nyt paistaa aurinko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 21:21

Iltaa myöskin täältä Savosta, meillä näytti - 12:sta, mutta nousinkin vasta puoli kahdeksalta. Päivällä kävi hieman plussan puolella, mutta yöpakkaset ovat tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 23:46

Aamusta paistoi ensin kauniisti aurinko..mutta sitten alkoi taas lunta satamaan..