Koiramaisuuksia;tässä Mishka,joka saavuttanut valtavan suosion netissä,puhuva ja laulava husky.

Tiedän,tiedän,että huskeille tosi tyypillistä laulaa ja puhua,mutta Mishka on vienyt sydämeni.

Lisätty: 28.03.2011 - 23:59

www.youtube.com/watch?v=2c8M...re=related
hyvä havainto,kiitos!!!!

Lisätty: 29.03.2011 - 00:10

komeesti esitti Piki mielipiteensä jätskiautosta,TYKKÄÄN,tuli selväksi,mitä mieltä on!

Avainsanat: laulava puhuva husky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2011 - 08:06

Aika epäluonnollista tuo on. Oppivat näköjään hassuja juttuja. Veikeä koira.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 22:28

Meidän Piki laulaa paljon nätimmin...
Mutta ainoastaan jäätelöautolla on niin oiva musa että saa aina meidän Pikin laulamaan...

Lisätty: 28.03.2011 - 22:33

www.facebook.com/home.php#!/...7466063371

Lisätty: 28.03.2011 - 22:35

toi video ei ilmeisesti onnistu harmi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 01:15

Kovin oli juttutuulella kaveri. Mainio vesseli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 08:06

Hauska video. Muuten nuoruudessani meillä oli kotona aina Suomen pystykorva joista ainakin yksi oli kova "keskustelemaan" ja myös tietyn musiikin kuullessaan se alkoi "laulaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 09:27

Koirat voivat oppia jopa laulamaan,on se vaan niin ihmeellistä ja hellyyttävää.Hämmästyttää kummastuttaa pientä kuuliaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:22

Korat on kilttejä riippuu ihan kuinka niitä hoitaa ja kohtelee. Kaikki eläimet. Olen aina ollut sitä mieltä että ovat viisaita.Seuraavat ihmisten tyhmyyksiä, joutuuvat välillä sijaiskärsijöiksi,ääliöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 11:26

Kyllähän Mishka hommansa osaa. en tiedä miten kova koulutus on ollut ja onko
eläimen oltava lähes ihmistaitoinen . Kyllähän niitä sirkuksissa näkee.
Kivahan sitä on kasella ja lukea hyvääkin koirien kohtelusta, sillä niitä julmiakin tapauksia
löytyy tarpeeksi ja jotkut eivät tule tietoon koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:30

Hienosti koira laulaa lurittaa :)