miksi blue1 mainostaa:90€ lontoo?mistään en ole löytänyt sellaisia hintoja.mikä yhtiö kannattaa valita jos menee vklopuksi lontoos

Avainsanat: lontoo blue1 halvin lentoyhtiö englanti iso-britannia finnair

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 18:34

Lokakuun 13 ja 20 päivä lähtevät lennot Lontooseen ovat 90 eur. Katso vaikka www.blue1.com/fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 19:36

Ryanair lentää myös Lontooseen, Tampereelta.
www.ryanair.com

Lentojen ilmoitetut hinnat poikkeavat toisn päivästä riippuen hurjasti. Halvin lähtö taisi olla 39,90 ja kallein reippaasti yli kaksisataa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2008 - 06:46

Nykyään tietääkseni liikennöi Englantilainen halpisyhtiö EasyJet joka tarjoaa menopaluuta hintaan 90 euroa,hinta ei päätä huimaa ja reissuun voi lähteä Helsingistä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2008 - 13:43

Itse olen lähdössä Lontooseen jouluaattona ja ostimme liput EasyJetilta pari kuukautta sitten ja maksoimme lipuista 36e/ kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 01:38

Onko lopullinen hinta tosiaan noin halpa?! Minäkään en ole löytänyt noin halpoja lentoja ainakaan huhti-toukokuulle, millon ois tarkotus lähteä. Tuntuu, että hintoja markkinoidaan pelkällä menolipun hinnalla, mutta kun takaskin pitäis päästä... :)