Hgin paikallisuutisia,verinen kamppailu tänä iltana!!Kuka Napsuista menossa?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p1

Avainsanat: hifk pysäkki jokeri-bussilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 11:03

tää on vielä melko harmitonta , hyvä että siivoavat pysäkin heti ettei se provosoi rankempaan jatkoon

en mene vaikka toinen näistä onkin kasvattajaseurani

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 11:19

No Suomalaiset kyllä kumminkin vielä kilttejä, eivät ihan ole saaneet maailman malliin opetusta...
Kyllä tuo hyvin pyyhkii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:24

En ole menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:42

Mitäpä minä siellä tekisin. Harmitontahan tuo vielä on suuren maailman menoon verraten.
On niillä aikaa ja viitseliäisyyttä. Ei voi syyttää ainakaan tekijöitä laiskuudsta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:43

Kummankaan seuran touhut eivät kiinnosta. Sydämeni on sykkinyt Kärpille jo ennen liigaan tuloa. En tunne olevani petturi, sillä arvostan kunnon jääkiekkoa yli kaupunkirajojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:00

Minulla ei ole sinne mitään asiaa,mutta teekkarit tietävät ketä kannattaa kannustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:22

En ole menossa, en tunne lajia.
Otaniemi on Espoossa joka tapauksessa ei ole Helsingin paikallisuutinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:45

No, kun olen savolainen niin ei passaa lähteä Helsinkiin päinkään missään mielessä. Koristelkoot pysäkkejään miten tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 15:09

Kyllä nuo "onanoijat" kesii teekkaritempauksia! Mikä lyhennys on HSL, ahmatti?
Ei kuulu noiden seurojen pelit seurantalistaani. Sen enempää kuin muidenkaan mailanheiluttajien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 15:30

Ei ole aikomusta lähteä..pysyn kotinurkilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 18:26

Samahan se kumpi hesalaisista putoaa. Pääasia on, että jompikumpi kuitenkin. En todellakaan aio katsella.