Kunnon lumipyry alkanut yöllä ja aina vaan jatkuu..Miten teillä?

Sain kahlata lumessa,kun kävin postilaatikolla hakemassa lehteä.

Avainsanat: kunnon lumipyry

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 14:39

Lunta satanut koko päivän joten traktoria piti käyttää pihan puhdistukseen. Lenkkeilin sisukkaasti vaikka maantiellä oli kelju kahlata lumessa. Aura-autot hoitavat hommansa varmaan vasta illan suussa.

Kysyjän kommentti

Nyt taitaa olla lumisateet ohi onneksi..vesisateet tehnyt kevättä kivasti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 09:42

Pehmosen näköistä hahtuvaa satanut lumettomien puutarhakalujen päälle;tän on nyt PAKKO olla sitä vanhan lumen surmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 09:43

Näin on näreet myös Lappeenrannassa,voi vain sanoa,että lumentuloa ei voi estää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 09:59

Kyllä täällä satakunnassakin yöllä lunta satanut sais kyllä jo riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 10:59

tuli tänne ja toi lunta tullessaan ... ei kyl yhtään toi lumi enään nappaa..sitä nyt kun ollu ihan liiaksi asti ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:04

siistin ja puhtoisen näköistä, ulos en ole vielä ehtinyt .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:17

Lunta tuli aikas paljon ja aamulla jalkakäytävät aurattiin puhtaaksi...

Ei uskoisi kevään tulevan on niin raikas talvi sää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:38

Oli täälläkin, mutta meni jo. Nyt paistaa aurinko lähes pilvettömältä taivaalta ja lämpötila nousemassa plussan puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 11:44

aurauskalusto tuolla oli liikkeellä, kun kävelin asioillani.
Ei sitä nyt niin hirveästi ole tullut, mutta rikka rokassa on lisää sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:42

Onneksi ei lunta kovin paljon tullut yön aikana. Nyt on tiet jo ihan sulat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 16:05

Lunta tullut mutta ei kovin paljoa. Tuuli puhaltelee aukeilla aika kovaa. Pöllyttää lumet nietoksille että tiet ummessa .Nyt ei sada mutta tippuvesi putoilee räystäältä.Aurinko näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 01:01

Näin meilläkin - jatkuu edelleen. Monta senttiä tullut lisään, sain tehdä lumitöitä jotta pääsin ilman pitkävartisia postilaatikolle.