Egypti ei siirry EU:n kanssa samaan aikaan kesäaikaan. Tietokoneeni täällä on kuitenkin jo siirtynyt. Siis olenko Suomessa?

Avainsanat: kesäaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 00:09

Windows XP:ssä:
Kun tuplaklikkaat kelloa niin aukeaa kello ja kalenteri sekä Ominaisuudet: Päivänmäärä ja aika, sieltä voit valita Aikavyöhykkeen, sekä Internet-aika -lehdeltä valita miten Aikasynkronointi tapahtuu.
ajan synkronointi -tekstilinkin kautta pääset Ohje ja tukikeskukseen.
Siellä löytyy ohjeita "Päivämäärä- aika-, alue- ja kieliasetukset"

Tai suoraan Ohjauspaneelin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 22:43

Aika jännä juttu tuo kesäaika asia.Onhan niitä maita jotka ei ruksaile aikaa .Sitten on kesä mennyt ,kun taasen ruksataan lokakuun 30p.Mutta eipän ajatella sitä kuitenkaan. antaa kesän ensin tulla. Naatitaan siitä sitten. Nyt tulee uni silmään ,meinaa tähän nukahtaa. Joten hyviä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 05:24

Mikä maa serverisi kotimaa? Sitä uskoo myös koneesi.
En minäkään kännykkäni kelloa kääntele, aina näkyy olevan ko maan ajassa missä siihen virran kytken.
Läppärini XP:ssä vaihdoin juuri; vasemmalta alapalkin nurkkaa hiiren oikealla painikkeella näpäyttäen, sieltä löytyi avautuvasta ikkunasta "päivitä aika".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 06:24

Uskon että koneesi on mukamas kotimaassaan Suomessa..
Hauska lieve ilmiö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 07:03

Hyvä kone, on siis Suomi-henki sisällään. Kone tietää ajatuksesi, että pian lähdet koto-Suomeen. Minun läppärini oli vaihtanut ajan automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 08:44

Egyptissä asustelevan tietokone on suomen asetuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 09:37

Henkisesti olet Suomessa,vaikka fyysisesti Egyptissä(jonkun aikaa vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:07

Kiva muisto matkoilla ollessa, että kellosi on kotimaassa. Niin ei ainakaan pääse unohtumaan kotipaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 13:46

Läppärini on aina Suomen ajassa, olen sitten missä maassa hyvänsä. Tuonhan voi itse asetuksissa määrätä, samoin sen, että onko 'daylight saving time' käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2011 - 00:55

Ette kumpikaan, koneesi vain elää etuajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:18

Egypti ei ole koskaan ollut Eurooppaa, niillä on siellä oma aikansa. Mutta jos läppäri on suomalainen, se seuraa meidän aikaa, hyvin simppeliä.