Onko kukaan napsulainen osallistunut koskaan tangomarkkinoiden karsintoihin?

Tuttavani osallistui tänä viikonloppuna ja oli kuulemma huikea kokemus vaikka ei jatkoon pääsisikään.

Avainsanat: tangokarsinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2011 - 14:47

No ei, ei ole tullut mieleenkään, en ole ollut edes paikalla, siis niissä loppupippaloissa! En katso myöskään TVstä. Vetää hymyyn jo pelkkä ajatuskin....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 20:02

Eipä ole tullut osallistuttua saati oltu yleensäkään paikanpäällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:04

En ole osallistunut tango- tai muihinkaan laulukilpailuihin. Vahingossa kerran osallistuttiin discotanssikilpailuihin; emme tienneet kisasta mitään ja oltiin hämmästyksestä lentää selälleen, kun DJ ilmoitti meidät kilpailun voittajiksi. Tästä elämäni huippukohdasta on jo muutama vuosikymmen vierähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:14

eipä ole kerennyt tangoilemaan, hyvää kun on valssia jaksanut laahustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:32

Lauluääni on sitä luokkaa, että se olisi hienon kilpailun pilkkaamista. Karaoke onkin sitten jo vallan toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:46

Tällä lauluäänellä saisi kananmunaryöpyn niskaan alta aikayksikön.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 21:43

Ylläksellä oli aikoja sitten naistenhaku ja eräs Sinäjokinen plaattialla sanoi, "sun tarttis tulla tankomarkkinoille olis vientiä". Käymättä on vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 22:46

En ole osallistunut.Enkä ollutkaan paikan päällä, edes tanssimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 01:07

Siihen tarvitaan muutakin kuin vain halu laulaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 07:13

En todellakaan...naurattaa jo pelkkä ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:17

En ole osallistunut..enkä ole ollut paikanpäällä hulinoissa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2011 - 12:42

Telkkarin ääressä katselemalla ja kuuntelemalla sen vähän mitä ovat pätkiä karsinnoista näyttäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:07

Eipä ole tullut synnyttää "tanko" suussa, joten en ole osallistunut.