Kun katsot kotisi ikkunasta, näkyykö sulaa maata yhtään vai onko kaikki vielä lumen peitossa?

Meillä lumi ja jää peittää maan ja on hanget korkeat nietokset.

Avainsanat: lunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 20:48

Vain pelkkää lunta, ainostaan maantie paljaana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 19:58

Kyllä se maa täällä on lumenpeitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:04

Kyllä lumi ja jää peittää maan vielä täällä meillä kun ikkunoista katselen. Puutarhakalkkia tänään kyllä levitimme lumen päälle ja puutarhamme on nyt tummaluminen, ei mikään kaunis näky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:05

Kadut ovat pääasiassa sulat muutamaa jäälänttiä lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:15

Lunta, lunta lunta vaan, valkea hanget peittää maan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:30

Enemmän liikennöidyt väylät ovat lumettomia. Muualla vielä paljohkosti lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 21:10

Lunta ja jäätä ja hyvin vähän nuo jalkakäytävät ovat paljaat...
Todella liukasta kulkea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 21:42

Jääklimppikasoja ja lunta ja ollaan kokolailla keskellä Hkiä,mitähän tästä tulee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 22:28

Aivan lumen peitossa, melkein joka paikka. Korkeita kinoksia ja haaruihin asti lunta.Hyvät hiihtoladut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 27.03.2011 - 22:52

Pihamaalla ja talojen reunustoilla pilkisteli jo soraa, vaan niin vain se uusi lumi taas senkin kätki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 01:06

Ikkunasta näkyy vielä metri lunta, mutta pihapoluilla on mustaa maata jo näkyvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 03:07

Lunta näkyy Sierra Nevadan huipulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 05:43

kukat kukkii ja aurinko paistaa, onneksi sentaan tuuli vilvoittaa. olen Hokio Beachilla, en tosin ole aurinkoa ottamassa enka omassa kodissakaan. Hokio Beach on n. 100 km Wellingtonista lansirannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 07:22

Meidän ikkunoista näkyy paksut ja korkeat hanget. Lisää lunta sataa parhaillaan. Ei näy sulaa missään ja tällä menolla ei näytä edes kevät pääsevän vauhtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:22

Suuret lumikinokset näkyy ikkunasta,ja lunta sataa koko aika..Illasta mentävä lumitöihin..toivon mukaan loppuu lumisade..aamulla ison auton päästävä pihaan,kun tulee makuuhuoneen kaapistot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 12:34

Pyöräilijät ovat jo alkaneet fillareilla liikkua, aika sulat ovat jo kevyenliikenteen tiet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2011 - 12:45

Metristä kolmeen metriin näkyy lunta ja isoja kinoksia. Paljaasta maasta saa vain haaveilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:00

Sulaa näkyy. Kadut ovat paljolti lumesta vapaat tai jäästä paremminkin.
Toki luntakin on vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 18:34

Isoja isoja kasoja lunta vain näkyy!