oletko kummitäti/ setä?

monenko lapsen kummi olet?

mie olen veljeni tyttären kummi. ( vain yhden ihanan lapsosen kummi siis, mutta olappa miulla enempi kummilapsia vaan kun ei, höh.) :ö)

Lisätty: 05.10.2008 - 16:18

miun yhen serkun kummitäti on kans 'kummitustäti'. :D

Avainsanat: kummitäti kummisetä kummilapsi kuinka monen kummi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 16:09

Mä olen mun serkun tyttären kummitäti... :) ite sanoin pienenä mun kummitätiä kummitustädiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 16:44

Olen kahden poikalapsen kummitäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 17:33

Kummisetä yhdelle tyttölapselle noin virallisesti ja käytänössä jotain sinne päin vähän isommallekkin joukolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:03

kummisetä kahelle pojalle,yhelle tytölle,aikuisia nykyään,kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:36

Olen kummitäti ex-mieheni veljen pojille, joita en ikävä kyllä enää näe kun välit exän sukulaisiin ovat etäiset. Ja ovathan kummipojatkin jo aikuisia nuoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 19:11

Olen kummitäti siskoni 16 v tyttärelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 20:33

En ole kenenkään kummitäti (harmittavaa sinänsä), koska silloin heti rippikoulun jälkeen samana vuonna erosin kirkosta (pakollisen kirkollisveron takia). Mut kyllähän noit muksuloit tääl riittää tarpeeks asti, ei sen puoleen. Ittelläin oli tosi ihana kummitäti, osti mulle jäätelönkin, jolloin kerroin muille, että mulla onkin rikas kummitäti (kun siihen jäätelöönkin sillä varaa), hehhee... tota lapsen mieltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 13:15

olen kummitäti kaverin tytölle, tätini tytölle joka siis on samalla serkkuni, ja molempien veljieni tytöille eli 4kummityttöä:).aivan mahtavia tapauksia kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2008 - 22:02

En :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2008 - 11:08

Olen siskonpojalle kummitäti.. Hän on 3 ja puoli vuotias