moi kaikki napsulaiset :)

mitä teille kuuluu ? en oo käyny pitkään aikaan täällä, joten päätin tulla käymään. Oon siis se jonka nimi oli alunperin koira. Oon ollu täällä jo 9 vuotiaasta asti!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 16:29

Kiva kun tulit vilkuileen. En kyllä ihan heti sua muista .No sinäpä olet nappsutellut .Ei ikä ole mikään este.Ihan jees .Vesi tippuu räystäältä ja pitkällä keväässä, kohta kesä on tuossa ovella.Kova talvi muistoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 17:11

Hei vaan taas koira2, minä muistan sinut, olet ollut reipas tyttö. Toivottavasti koirasi voivat hyvin ja itselläsi on koulu mennyt hyvin ja olet terveenä ollut. Hyvää jatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 17:38

Moikka vaan, kiva kun taas itsesi näille sivuille löysit..
Kevät tekee tuloaan..
Joten kevättä ja kesää sen jälkeen odotellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:53

Moi,moi koira.Missäs olet ollut,kun sinua ei ole napsussa näkynyt.Onhan sitä tietysti muutakin tekemistä ,esim vaikka ulkoilua ja leikkimistä koirien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:55

Hei vaan! Itse odotteleen Jackrusselipoikaa syntyväksi toukokuussa : ) Vanha terrieri nukkui kesällä pois ja nyt odotan uutta kaveria itselleni .Ei malttaisi vaan millään odotella, mutta pakko on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:01

Moi vaan ja tervetuloa takaisin napsuttelemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:09

Moikka ja tervetuloa takas ! Itselläni on parivuotias westie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:35

Moi vaan.Kiva että välillä tulet napsuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:36

Tervetuloa napsuttelijoiden pariin takaisin. Napsutellaan hillittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:21

heippa vain uusi tuttavuus, Mummokin toivottaa Sinut tervetulleeksi joukkoomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:29

Minä olen napsuiältäni vasta 1,2 vuotta, joten emme ole aiemmin tavanneet. Hauska tutustua ja tervetuloa takaisin Napsuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:43

No heippa. Olet todella ollut kauan poissa. Koulukiireitä varmaankin. Kaunista ja iloista kevättä sinulle, eihän menee enää hirvittävän kauaa, kun alkaa kesälomatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 07:35

Hei vaan, muistan kyllä sinut. Tervetuloa napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2011 - 13:16

Kiva kun poikkeat aina silloin tällöin. Kevään odottelua tällä hetkellä. Ei vaan tunnu edistyvän. Hyvää kevään jatkoa ja nähdään täällä linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:43

moikka vaan,

muistanpa hyvinkin, taisit olla aikanaan nuorin tänne Napsuun kirjautunut
hyvää jatkoa ja koulumenestystä sinulle