Onko kukaan tullut ryöstetyksi Dubaissa tai lähikaupungeissa? Tai kuullut keneltäkään että siellä olisi viety joltakin jotakin?

Olemme lähdössä Sharjahiin ensiviikolla niin tämäkin asia kiinnostaa, että pitääkö olla kuinka varautunut. :)

Lisätty: 27.03.2011 - 05:02

Arvelinkin asian näin olevan että rauhassa saa liikkua. Onhan siellä rangaistukset sitä sorttia, ettei kannata paljon "mokailla" :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 20:01

Uskoisin islamilaisen maan olevan tuollaista uhkaa paitsi. Rahaa tuntuu olevan riittävästi muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 20:16

Enpä uskois,että valkoviittaisten tarvii turistipolojen ropoja hamuta,parempi kuitenkin ettei eksy mihinkään paikallisten vierastyöläisten kortteleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 06:29

En ikinä ole kuullut sillä siellä on niin kovat rangaistukset. Varoa silti kannattaa...toisia turisteja. Oikein ihanaa lomaa teille ja vie terviisiä entisille asuinsijoilleni. Käykäähän sinisessä soukissa shoppailemassa. Voi miten tuli ikävä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:52

Ei tule ensimmäisenä mieleen sana "turvallinen", kun matkustaa arabimaahan. Mutta Dubai on eräs maailman turvallisimmista paikoista. Rangaistukset rikoksista ovat kovia ja lait ovat ankaria.

lomakohde.blogspot.com/2010/...dubai.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 17:36

Valitettavasti tutultani varastettiin siellä lompakko, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Aika ovelia nuo nykyajan varkaat ovat.. Mutta pitäkää laukuitanne kinni ja hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:30

En ole siellä käynyt enkä ole kuullut että kenellekään olisi mitään käynyt. Mutta ylivaroisuus ei ole haitaksi.