Onko Sinulla lemmikkieläin?Mikä? Itselläni on Maltankoira.

Avainsanat: lemmikkieläimet minkälaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 15:27

Ei ole, mutta hoitelen sukulaisteni koiria ja kissaa aina silloin tällöin, että pääsevät lomille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 15:27

meillä ei tällähetkellä ole lemikkejä. mutta on ollut aikoinaan kissa joka eli 19 vuotiaaksi. marsu vuosina 89-92 hää sai jonkun syyhy taudin ei pystytty auttamaan sitä :' ( kasi kania < tosin eri aikaan ( hetken olivatten samaan aikaan kunnes toinen vanhuuttaan kuoli. ja viimeksi oli aivan ihana seropi koira joka sai nimekseen eetu petteri ( isä oli dalmis äippä hirvikoiran, karhukoiran ja joku kolmskin rotu siin on mutten muista.) eetu sai kroonisen ihottuman ja kärsi niin kamalasti jotta ei voitu muuta kuin piikille laittaa, niin kauhia se tauti oli vaikka kalliit lääkkeet oli käytössä. se oli allerginen melkkest kaikille kesäheinille mitä luonnosta löytyy ja mikä pahinta ihmis pölylle ( elikkäs ihmisten vaatepölylle ja melkein kaikelle talossa sisällä oleville pölylle )

kyllä mie vielä joskus koiran hankin ja ehkä kissankin, mutta vasta muutaman vuoden päästä.

Lisätty: 05.10.2008 - 15:28

kasi kania = kaksi kania .höh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 16:15

meillä on puhdasrotuinen sekarotu hih... elikkäs labbista ja lapinkoiraa... (oiskohan noin ollut? huh ku muisti pätkii) se oli vuoden vanha kun haimme sen ja nyt se täytti kesäkuussa 3 vee...uros.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 17:37

Eipä ole tällä hetkellä ja tuskin enää tuleekaan. Menneisyydestä löytyy koiria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 17:43

joo toinen koira,ensimmäinen oli beagle,eli 16 vuotta,nyt howavart,7vuotias.kissoja on ollut myös,ei tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 19:15

Meillä on 7 v englanninkääpiöterrieriuros sekä akvaario.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 20:40

Kaksi kissaa tällä hetkellä, kohtapa onkii useampi kun näyttäs et vihdosta tärppäs täl naaraal (miksei uroksellakii, hih), ja kollipa keskiviikkona sitten leikkaukseen, ettei enempää beibareit tuu, nää nyt tulevat ihka tarkotuksella', ei vahinko,heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 13:19

mulla mellestää 4 vilkasta kissaa, 1 maatiainen, 2norjalaista metsäkissaa ja 1 maine coon(joka on kuvassa). kaikki ovat poikia ja niin eri luonteisia mutta niin ihania. toiveena olisi vielä 1 ISO kissa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 13:28

Labradorinnoutaja joskus ollut, tällä hetkellä paras lemmikki on naapurin koira, se velvoittaa ainoastaan omistajiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2008 - 14:21

meillä oli yksi lappis joka eli 12 vuotiaaksi ja kaloja. nyt on1 kani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 11:13

2 kania [ leijonanharjas ja '' tavallisen? '' sekoitus. ]
2 koiraa [ karjalankarhukoira ja sekarotu ]
& 1 ihana mustavalkoinen kissa :-)