Oletko kevät,kesä,syksy vai talvi-ihminen? Itse mielestäni paras vuodenaika on syksy.

Avainsanat: kevät kesä syksy talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 15:30

Syksy on ihana. Värit ja tuoksut ja ilman raikkaus ja tihku sateet. Kuitenkin jokainen vuodenaika tuntuu hyvältä kun se on kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 15:30

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2723

Lisätty: 05.10.2008 - 15:32

mie kysyin samaisen kysymyksen aikoinani, tuolta yllä olevasta linkistä löydät vastauksia kanssa, taisin lisätietoihin pistää oman mielipiteenikin.

Lisätty: 05.10.2008 - 15:34

äh enpä ollutkaan mielipidettä pistänyt, siis minusta kaikki vuoden ajat ovat omalla tavallaan hyviä. tuossa linkissä jonin13 on hyvä vastaus jonka itsekkin vastaisin. en jaksa nyt ruveta itse rustaaman sitä. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 16:22

syksy on jos ei satais näin paljon kun nyt on sadellut...vaahteranlehdet tuoksuu ihanalle näin syksyisin...talvi myös jos olisi paljon lunta..kevät myöskin solisevineen puroineen ja koivut ja muut hiirenkorvalla...kesästä en tykkää koska itselläni kaikenmaailman allergiat pakkaavat tukahduttaa kesämielen...sanotaan nyt kuitenkin kevät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 16:55

Kaikissa vuodenajoissa on omat hyvät ja kauniit puolensa. Tällä hetkellä olen syksy-ihminen, koska syksy alkaa olla kauneimmillaan täällä meidän seudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 17:39

kaikki käy ja sitten vielä ne tunnistamattomat välimuodotkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:06

kaikki käy mutta olen kyllä ilahtunut kun sataa hiljalleen lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:38

Ehdottomasti kesä-ihminen. Nytkin syksyn keskellä haaveilen jo nuorena aloittamastani haaveesta lähteä talveksi Espanjaan ja olla kesät Suomessa. Ehkä se vielä kerran toteutuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 13:26

ehdottomasti kesä!!! lämmintä(toive ajattelua nykyään) ja aurinkoista, ei tartte laittaa niin paljoa vaatteita päälle, puut vihertää, saa käydä järvessä uimassa, voi ottaa aurinkoa, pääsee ajelemaan moottoripyörällä;tosin itse kyydissä, mutta nautin siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 09:18

Vaikea valita mutta kylmä talvi ei ole lempivuodenaikani. Kevät on kaunista aika, luonto herää ja oma viehätyksensä on myös syksyssä joka on jollain tapaa seesteistä kypsymisen aikaa.