Miten vietät tämän lauantain?

Meillä viikosiivous menossa ja äskn alustin pullataikinan,kun en ole aikoihin leiponut pullaa.Myöhemmin sitten on sauna ja sitten vain oleillaan,että tällästä ihan tavallista touhua meillä.

Avainsanat: korvapuusteja tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 13:10

just kipasin kaupassa ja alan tekemään lihapaullia ja aurinkomuussia ... ihan koht tulee mummin rakkaat pikkuiset kullanmuruset ja lähtevät vasta huomenna ... ihanaa saan olla taas heitin kans , kun asuvat meiltä useamman sadankilometrin päässä niin ei siten ihan joka viikonloppu nähdäkkään ... mut nyt tulta pesään ja ruokaa uuniin ... hyvää viikonlopua teille napsulaiset :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 12:28

Aamusella heräsin tosi aikaisi klo 4 sitten hiljaa menin kellariin, toin porkkanoita ja perunoita, jota rupesin kuorimaan.Laitoin nieriän kiehumaan ja kuorisin tykötarpeet kalakeittoa varten.Laitoin kahvin tippumaan.Kalakeitto oli valmiina syötäväksi 6 aikoihin. Lähdin tulta pesiin sytytteleen ,saunalle 2uuni .sisälle leivinuuniin.Oli senverran kylmä yö, enkä eilen lämmittänyt,Postikävelyä tehtiin .Sitten tein marjapiirakan ja pullataikinan.Nyt on paisteltu ja syöty ja maiskuteltu.Taasen ulos hiihtään ja lintuja katseleen.Saunaan mennään tänään .Ei se muuten lauantai ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 12:44

Kylläkai ihan kotosalla päivä menee lasten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:24

Huomenta kissaäiti ja muut napsut. heräsin tuossa reilu tunti sitten. Olin yövuorossa viime yön ja tämä päivä on taas sellainen puoliuninen "ei mittään saa aekaseksi"-päivä. No keitin toki jo hirvisoppaa ja pullat ovat pellillä kohoamassa. Uunin lämmitystä ja illemmalla saunan lämmitys. Joten siinäpä on tämän päivän uroteot...hohhoijaa...haukottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:45

No tämä päivä on jo loppupuolella.
kauppa ja kirjastoreisu kuuluu lauantain menuun.
Yksin kun olen tässä, niin iltaruokaakaan en suuremmin suunnittele nyt.
Se on onni joskus.Pikkuhiljaa päivä valuu mailleen ja häärä laskeutuu meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:55

Kipin, kapin kauppaan. Sitten hieman ulkoilemaan. Lohta uunissa ja muusia kalan kanssa. Päivänokoset ja napsuttelua.

Siinäpä sitä kuuluisaa lauantain huumaa ihan tarpeeksi.

Rattoisaa päivää Sinulle siivouksen parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:31

Lapset tulevat syömään ja laitoin herkullisen moussakan juuri uuniin. Ilta menee ruokaa sulatellessa ja katsellessa elokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:53

Aamu alkoi kuntosalilla.Sitten pari luentoa.Nyt tukka märkänä Napsuttelen , kun uimasta ja höyrysaunasta juuri tulin :) Iltasella pöytä varattuna Kaisankodin ravintolasta.Varmaan tulee mukava ilta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:23

Vaateostoksila tuli kierreltyä, nyt sitten vain saunan lämpiämistä odotettelen ja joskohan tv:stä tulisi jotain kivaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:39

Aamulla miehen kanssa vaateostoksilla kaupungilla ja vielä poikettiin kirpputorilla..
Ja sitten tulimme kotiin söimme hyvät pihvit ja kermaperunoita..
Nyt nautimme rauhallisesta koti illasta.. TV ja netti seurana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:10

Kävin katsomassa vanhempiani 50 km:n päässä. Äsken kävimme saunassa ja illalla tulee tahmatassut (lapsenlapset) yökylään. Vilinää riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:45

Kaupoissa käytiin ja tein pellillisen kinkkupitsaa ja päikkärit sen jälkeen otimme, nyt kahvia juodaan ja vähän ajan päästä kellarin porealtaaseen ja höyrykaappiin menemme nautiskelemaan ja jalkahoidot teemme ja minä kasvojen ihokuorinnan myös, sen jälkeen onkin hyvä vähän telkkua katsella ja nukkuu hyvin taas yönsä kun on rentoutunut olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 18:42

Minolen istunut pers puuduksissa ja tankannut Ranskan kielioppia koko päivän...vapaaehtoista kaikki tyynni.Nyt vatsa täynnä ihan hyvää ruokaa,napsuttelen ja hoitelen sosiaalista mediaa,muuten taidan seurata Pellonpäätä loppu illan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 18:55

Aaamusta vähän imuroin..Kävin kaupoissa tyttären kanssa..sain ostettua verhotangon ja pari uutta valaisinta.
Torilta ostin silakoita,mitä paistoin tänään..
Nyt on saunassa käyty ja voi iltaa viettää kaikessa rauhassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2011 - 00:18

Piiperot tulivat kylään - he kyllä järjestivät mammalle touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:55

Tulin iltapäivällä Turusta kotiin ja siinähän se lauantai-ilta ruoan laitossa, koiran kanssa lenkkeilessä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:07

Hyvän ystävän synttäreitä juhlistimme keilaten, saunoen, syöden ja pikkuisen juodenkin. Ja kun paikalla pelkästään puheliaita naisia, ovat maailman kaikki asiat taas kerran puhua pulputettu järjestykseen.