Oletteko menossa lakkoon?

Se on naimalakko!
www.iltasanomat.fi/vaalit201...66113.html

Avainsanat: vihreät haastaa suomalaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 19:08

Pitäköön vaan Vihreät lakkonsa ihan keskenään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 11:22

En ole menossa naimalakkoon,kun se ei ole enää mahdollista,kun on jo naitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 12:30

En lopeta tuota mieli puuhaani.Sinnemäki ja jani Toivola voisi mennäkkin.Töäytyy elämässä jotain ihanaakin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:29

No ei kun justiisa eilen...siis avioonko? No en, kun ei kukaan ole kosinut. Osittaista ruuanlaittolakkoa olen toteuttanut koska muuten minun laihduttamisesta ei tule yhtään mitään. Niin, että minun lakkoiluun ei vaikuta kukaan eikä mikään vähiten poliitikot...vai pitäiskö mennä äänestyslakkoon, kun asioita ei hoideta niin kuin pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:50

Niillä on kaikilla jonkunmoinen naatti poikittain pään sisällä. Johan ovat tempun keksineet, joka auttaa "varmasti". Ikää on jo sen verran, että ei tule kaiken maailman naimiset mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:18

En nyt enään käy keskustelua itseni enkä paljon toisenkaan kanssa tästä naimishommasta.
Eipä tullut aikoinaan kysyttyä edes mieheltäni ennen vihkimistä, onko hän jollain tapaa erilaisesti
rakennettu kuin minä. ei silloin tarvinnut aprikoida, sopisiko miehelleni hame paremmin.
Eri paria oltiin todisteita on.
Nythän voisin kokeilla jos löytäisin vanhan kumarassa olevan mummelin ja hän kosisis minua
miltä tuntuisi kahden pitsihelmaisen yöpaidan kahina sängyssä.
Hyi helvetti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:44

Ei aikomustakaan. Olen toisen kerran aviossa ja kolmannenkin jos vientiä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:20

Tämän lakon jätän väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:54

Eipä voi mennä, kun on jo naimisissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:02

Todellinen ministeritason laukaisu!
On siellä Suomessa asiat todella hyvin, jos tuollaiset asiat ovat ministereiden suurimpia huolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:37

Pitääkö laittaa pyykkipoika vai oikein umpisolmuun ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 18:52

Vihreät julisti samalla vaali-ilmeensä...voi hyvät hyssykät tai soveltavat "nälkä lähtee naimalla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 00:57

eihän nuo hurjat naimista meinaa lopettaa tai siinä lakkoilla, ei ainakaan tuon uutisen mukaan, kunhan kieltäytyvät avio- ja avoliittoja solmimasta ja niitä rekisteröimästä

siinä hommassa meikäpojan onkin parasta olla visusti lakossa sillä yksikin liito tähän lisää ja linnassa istutaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 13:37

naimmaan naimmaan - mitäpä sitä muuta tässä elämässä..............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 15:07

"Vihreät vasemmistolaiset" voivat puolestani mennä... ei haittaa! Mutta aviolittolakkoa taisivat vaan suunnitella.... siitä vaan sillekin! On siinä kanssa vähemmän vakavia aiheita näin parlamenttivaalien alla, moni kyselee mitä vihreät pitävät tärkeinä asioina kun ei niistä saa selvää. Tuo hieman valaisee poliittisia päämääriä!!
Sinnemäen ja Toivolan haastetta en ota vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 03:41

Ei tässä nyt taida lakkoilut auttaa, joten en mene lakkoon.