Onko sinulla käytössäsi aktiivihiilisuodatin keittiön vesihanassasi?

Meillä ei sellaista ole ollutkaan,meillä on hyvä vesi juoda.

Avainsanat: akttivihiilisuodatin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 11:07

Kyllä meillä on sellainen ollut käytössä muutaman vuoden, se kyllä vaihdetaan puolen vuoden välein, vesi on paremman makuista kun sen läpi tulee, on sokkotestejä tehty ja paremmaksi sitä vettä sanovat, kahvi ja tee keitetään vallan siitä vedestä ja juodaan muutenkin sen hiili-hopeasuodattimen kautta suodatettua vettä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 11:26

Ei oo eikä tuu, on mineralvasser mitä hanasta tulee. Tukkii suodattimet alta aika yksikön. Kunallinen tutkija on kaivon veden tutkinut ja hyväksi mineraalipitoiseksi havainnut. Tutkimustulokset on toimitettu kirjallisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 12:31

Ei ole meillä hyvää puhdasta vettä. Ei ole käynyt mielessäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:30

Ei ole, mutta aiemmin harkitsin, kun vesi tuli omasta kaivosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:47

Ei ole. Kyllä meillä Turussa on keväisin oikein "aromikas" ja maistuva vesi. Anna-kannussa jääkaapissa suodatettua vettä kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:06

Ei oo, eikä tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:46

Helsingissä on hyvä Päijänteen vesi. Kelpaa arabeillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:21

Ei ole, ainakaan vielä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:37

Joskus vuonna papu oli sellainen..
Siis ei enää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:03

Ei ole.
Hanavesi on hyvää täälläkin ihan sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 18:45

Ei täälläkään,hyvää Huberin juomaa hanan täydeltä.Aktiivihiilisuodatin taitaa olla liesituulettimessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 19:01

Ei ole käytössä..Juon kyllä paljon vettä..mikä tulee hanasta ilman suodatusta..
Hyvä vesi on meilläkin..ei mitään sivumakuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2011 - 00:17

No eipä ole. Eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:02

ikäni olen juonut suoraan Hesan hesan hanasta ja saa luvan kelvata sellaisenaan jatkossakin (on kuulemma parempaa laadultaan kuin useimmat pullovedet) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 09:23

Ei ole käytössä.
Mutta kyllä harkitsin kun muutamavuosisitten Päijännevesi saastui ja tuli Silvolan mutaista vettä tilalle.
Pitänee vähän selvitellä kustannuksia ja malleja sekä niiden käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 13:37

omasta kaivosta vesi tulee - väillä niin kylmää ettei voi juoda. ja tosi hyvän makuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:03

Ei ole, enkä todennäköisesti hanki sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 03:38

Ei ole, vesi on täällä puhdasta ja hyvää.