Tiesitkö,että kesäaika alkaa ensiyönä ja kellojen aika siirretään tunilla eteenpäin?

Minä en oisi sitä tiennyt,mutta luin sen lehdestäni.Hyvä Etelä-Saimaa,että muistutit.

Avainsanat: kesäaika alkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 09:11

Tiedossa on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 09:31

Kyllä on kärryillä, käännän usein vasta huomispäivän kuluessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:02

Venäläiset olivat tässä kerrankin suomalaisia fiksumpia ja noudattavat samaa aikaa vuoden ympäri. Tulee kuulemma kalliiksi siirrellä aikoja.

Kaipa sitä taas joutuu aamuyöllä nousemaan kellojen siirttoon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:26

Kyllä tiesin.,älytöntä hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:44

Hyvä että huomautit, etten aamulla ihmettele rannekelloni sekoilua, kun digitaalit kääntää muut valtion aikaan automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 11:50

Juu, tiesinhän minä. Valvotaan tunnin verran yli puolen yön ja käännetään kellojen viisareita. Tamperelaiset kääntävät kelloja vieläkin talviaikaan, kun eivät ymmärrä viisareita siirrellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 12:42

Tietoinen olen ollut kesäajasta jopa muistanutkin.Jotkut maat on luopuneet tuosta leikistä Kuulin sivukorvalla.Kuukausi vierähtää että tottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 14:35

Tiesin ja olen edelleenkin sitä mieltä, että se on tyhmä juttu. Vanhukset olisivat jo halunneet eilen siirtää kellojaan, mutta ensi yönähän se vasta tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:18

Kauppareissulla oli puhetta, oli jo päässyt livahtamaan pois muistista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 16:58

Kärryillä ollaan ja mies saa taas huomen aamulla kiertää kaikki kellot laittamassa uusiin aikoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 18:45

Juu juu juhannusta kohti,kannattaa pistää korvan taa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 19:13

Kyllä on ollut muistissa..että kesäaikaa lähestytään..ei kyllä ole mitään järkeä siirtää kelloja,mutta onhan ne siirettävä..
Minä siirrän kellot jo enneen nukkumaan menoa..niin herään kesäaikaan aamulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2011 - 00:10

Ei tuota voi olla tietämättä. Minä käännän ajan jo edeltävänä iltana,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:06

koht silleen alan kääntelee, ja takuulla joku vekkari unohtuu, jos ei muu niin ainakin auton kello ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:51

Kyllä tiesin ja kellot siirsin jo ennen nukkumaan menoa. En tykkää huomisaamusta, kun pitää herätä aikaseen töihin. Ehkä tähän taasen tottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:13

Kyllä tiesin jo hyvissä ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 03:32

Mukavan valoisaa onkin iltaisin ollut.