Onko sinulta koskaan matkatavarat jääneet tulematta matkakohteeseen/kotimaahan?

Nyt kävi itselle ensimmäisen kerran niin, ettei kotiin palatessa matkalaukku ilmaantunut koneen ruumasta, ja mielenkiinnolla odottelen, ilmaantuuko ja jos niin mistä kautta.......

Avainsanat: kadonnut matkatavara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 22:42

Amerikasta tullessa koneen vaihto matkalla amsterissa ja siellä odottivat myöhässä tulijoita kyytiin.
Helsingissä kuuluttivat nimeltä hihnalta laukkuja odottessani. Lentoyhtiön luukulla pyytelivät anteeksi ettei ehtinyt laukkuja siirtää jatkolennolle. Tulevat pari tuntia myöhemmin saapuvalla lennolla. Sanoin heille etten jää odottamaan kun viimeinen kyyti västrä nylandiin jättää.
Seuraavana päivänä taksikuski soitti matkalta ja kyseli tietä? Kertoi olleen tilataksissa paljon jaettavia matkalaukkuja mutta minä sain viimeisen joka vielä oli omani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 18:48

Aina on tullut ajallaan perille. Toivotaan, että hyvä tuuri jatkuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:57

vain kahdesti ja minusta se on aika vähän kun ottaa huomioon että niitä laukunulkoiluttamisreissuja on sentään ollut useampi sata ...

kotiintullessa kerran, viime syksynä, vuorokauden kuluttua ilmestyivät kotiovelle ....

suunilleen kymmenen vuotta sitten jossain matkan varella laukku ilmeisesti eksyi maata kiertävälle radalle, ei ole sen koomin näkynyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 19:49

Aika monta kertaa. Ei muistaakseni suorilla lennoilla, mutta koneenvaihtojen yhteydessä. Takaisin on kuitenkin joka kerta lopuksi saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 21:54

Yhden kerran on eksynyt ja parin päivän päästä saapui kotiovelleni Kuopiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 22:34

Ainakin kaks kertaa tulleet jälkijunassa,viimeksi tuhkamatkan jälkeen,eivät ehtineet koneeseen,kun tuli tosi kiire vapautuvaan paikkaan.Kerran tulin Karibialta ja laukku täys suuria ja h.painavia conchas(simpukankuoria),Laukku hävöksissä Orlyn ja CharlesDeGaullen välillä,tuli sitten kotiovelle ja merkinnällä "erittäin painava".Tuoja totesi,että tiiliskiviäkö,sanoin hänelle olevan vain kuoria :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 07:32

laukku ja minä kotona yhtäaikaa...
Toivotaan että saat laukkusi pian, tiedä sitä missä laukkusi matkustaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 08:45

Pari kertaa on päässyt näin kaäymään. Viimeksi kannettiin sisälle saakka, ja oli myöhässä vain muutaman päivän. Esellisen kerran oli kuukaiden kateissa. Onneksi ei sisältänyt mitään elintärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:13

Aina ollaan samaan aikaan oltu perillä (kop-kop). Eihän siellä minun laukussani mitään ihmeellistä matkusta, mutta jos näin ikävästi sattuisi käymään, niin vakuutus korvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:35

Eipä ole laukut ikinä eksyneet onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 11:12

On meidän matkalaukku tullut lomakohteeseen viikon myöhemmin mitä me siellä olimme ja kerran lomalta palattuamme laukku tuotiin kotiin 2 päivää jälkeen mitä me itse olimme, on hyvä nimilappuja aina tarkistaa että on oikein, osaa ne laukut sitten kotiin tai lomakohteeseen itsekin tulla. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 15:21

Onneksi sitä vahinkoa ei ole tapahtunut, ennen oltiin huolellisemipia.
Oli työntekijöillä aikaa hoitaa pakaasit kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 21:10

Olen aina saanut matkalaukut mukaani..että eivät ole eksyneet..
Toivon mukaan laukkusi löytyy..jos todella on hukkunut..onhan sinulla varmaan matkavakuutus mikä korvaa sitten kadonneen laukun ja sisällön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2011 - 00:03

Kerran olen Hki-Vantaalla odottanut laukkuani - se tuli sitten muutaman päivän päästä ihan taksikyydillä kotia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:15

Lastenrattaat tulivat kerran Kreikasta kotiin palatessa Finnairin autokuljetuksella vasta monta päivää myöhemmin kuin me itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2011 - 10:02

Aina ovat tulleet perille, onneksi.