Onko Teistä mukavaa olla Napsulainen?Tämä on kuin "Leelian Lepotuoli",voi kysyä,vastata,iloita,surra itsensä ja muiden kanssa.

Avainsanat: ystävyys ihmissuhteet jaettavat ilot ja surut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 16:27

joo olen vissiin jääny "koukkuun" vaikka vast ikään rekisteröidyin tänne...täähän on aika hauskaa.. kavereita viel ei ole...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 15:00

pysyyhän sen aikaa poissa muusta pahateosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 15:14

miun mielestäin on mukavaa olla napsussa napsuttelemassa. ja miulla on niiiiin kiva ja ihana napsukaverikin, mei voidaan kirjoittaa toisillemme miti vain mieleen juolahtaa ja myö ei toisiamma suututeta ainaskii luulen ma niin. ja toivon että hää eli (jonin13) laittaa kertoen jos jotenkin joskus loukkajan hänt jostain syystä. joskus napsussa on kyllä ihan ihme kysymyksiä, esim. alapää kysymyksiä, ne on ihan lapsellisia ja ei napsuun kuuluvia kysymyksiä. elikkäs tais olla joku (naida?) pelkästään kysymyksenä nuita alapää kysymyksiä tarkoitan ma. muuten täällä napsussa on kyllä mukavata olla sekä täällä kysyä ja vastailla. mut jos miulla ei ois niin hyvää napsukaveria, niin en välttämättä täällä kauhiasti aikaani viettäis. :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 15:42

Onhan tämä ihan kivaa joutoajan täyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 16:46

Kyllä tämä on ihan mukavaa "ajatustenvaihtoa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:08

kyllä tässä tahtoo mennä muutakin kuin joutoaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 21:13

Tykkään, tykkään, tyky-tyky-tykkään... työ annatte mulle paljon ajatuksii ja tietoo, kokemusta, kiitos siitä ja myös, jotta ymmärrätte niinkin hyvin miu välil jos jonnilaisii kommentei/vastauksiija näit 'surullisen kuuluisii' näsäviisasteluitai, en koskaan millään pahalla kuitenkas tarkota (ko en vaan malta,höh), työ tiiätte, jookos? Sokerina pohjalla kans napsukaverit, varsinkii terhi, joka jaksaa miu (mau) kans kirjuutella ain päivän tapahtumii eksetera, kyllä voi napsukavereilleenkin kirjotella ite kukin(miksei 'vieraammillekin'), ja varsin kohteliast ois, jos on kaveriks ryhtynynnä/pyytäny (napsus) et ees vastais ku napsukvari lähettelee 'postii'. mukava on Napsus olla ei voi muuta sanoo, kiitti siitä teille kaikille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:04

onhan täällä hurahtanut viisi kuukautta, kaitpa sekin kertoo jotain