Vuoden luomutuotteet on valittu ja mitähän ne ovat?

Lisätty: 25.03.2011 - 16:38

Mistähän saisi noita kurkkuja...varmaan hyviä.

Avainsanat: liitto luomu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 13:46

Luomuliitto valitsi Vuoden Luomutuotteiksi KKK-Vihanneksen Onnelliset Luomu Snack-kurkut ja Nokian panimon Keisari Luomu Pilsin. Kunniamaininnan sai Makulaku Natural Sweet – voimakkaan makuinen luomulaku.

www.luomuliitto.fi/index.php...luomutuote

Luomulakua on tullut maistettua!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 16:55

Toffe on ne laittanut niin hienosto järjestykseen, että siihähän ne ovat
Keisarin Luomu Pilsin, taitaa olla vähäprosenttinen. Luomulaku, laku on herkkuani, mutta ei jos se maistuu
yhtään salmiakille.
Honkajoella saadaa aikaan Onnelliset Luomu snack- kurkut.

Lähteet:
Googlea ja omaa höpinää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:27

Outoja nuo kurkut minulle. Ei huono valinta voittajaksi. Ei sunkaan olle käyriä kurkkuja (EU-direktiivi).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:46

Kyllä luomu oli ennen hyvää. Itse oli 14v kun kotini vieressä kauppapuutarha, jossa kasvoi luomu kurkkuja ja tomaattia. Keräsin niitä myyntiin siellä puutarhalla. Sai syödä niinpaljon kun jaksoi. Kurkkua päästäkiinni ja äkkiä oli kurkku syöty samoin tomaatti. Oli vänkkyrä kurkkuja ja tomaattia 1-2-3 luokkaa.Aivan mahtavan makuisia. Huoneet oli niin matalia, että justiin mahtui seisomaan keskiosassa.Ei tule entisen veroisia vaikka kuinka luomua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:32

Minä valitsisin luomuparhaimmistoon vielä luomumaidon ja -juuston, näistä ainoastaan saa luonnostaan K2-vitamiinia. Harmi, että Suomessa tuotteet pilataan pastöroimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2011 - 23:50

Katsoin tänään kaupassa Luomupiimän hintaa. Ei kiitos, eii- luomu kelpaa minulle vallan mainiosti, on kukkarolleni sopivampaa.