Päivän iloinen asia?

Itsellä kaksikin. Poikani pieni tytär on parantunut leukemiasta. Meni 2,5 vuotta siinä taistelussa. Sisukas tyttö voitti. Toinen iloinen asia on mahatautini loppuminen. On ollut hutera olo aamusta asti, mutta lepäilen ja lähden yöksi duuniin.

Avainsanat: iloinen tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.03.2011 - 16:37

Vaatimattomasti sanoen, olen ollut erittäin hyvällä päällä pitkästä aikaa, kun ei koske mihinkään.
Onnea pienen tyttösen paranemisesta ja kivat sulle, kun pääsit siitä viruksesta eroon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 13:27

Hienoa !! Sitkeä prinsessa.
mulla on niinkin omaan napaan katsova asia kuin ON PERJANTAI.
en aio viikonloppuna edes "pukeutua" - kotikalsarit jalassa hääräilen ja leivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 13:44

Onnea tuhannesti Prinsessalle, tuosta kun ei hevin selviä yleensä..

Ja onnea myös sinulle kun taas pääsit terveiden kirjoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 14:44

Perjantai on mielessäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 17:17

Niin suuren suuri onni on pienen poikasi tyttären paraneminen vaikeasta sairaudesta, että
unohda nyt tuo vatsatautisi, vaikka se veronsa vaati.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 17:29

Onnittelut molenpien "pöpöjen" voitosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:25

Tuon asian kanssa voi napsulaiset iloita mukana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:52

Voi kiitos, kelle kiitos kuuluu. Ihana asia ja suuri riemu. Terveyttä pienelle ihmis- lapselle loppuelämäksi. Kyllä se mummille riemullinen uutinen ollut.Syöpää on minusta paljon ihmisillä.
Toivon jaksamista työssäsi, vaikka varmaan hutera olo tila vielä, ennekuin paranet ja vahvistut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 10:35

Onnea molemmille! Oma ilonaiheeni on, että molemmat selätitte tautinne. Minä olen tasaisen "onnellinen" siis ei valittamisen aiheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 21:26

Ihanaa Mariaana,että olet saanut niin iloisen uutisen poikasi tyttären paranemisesta..Siinä on kyllä jo ilon kyyneleiden aika...toivon mukaan sujelusenkeli seuraa pienokaista loppuelämän..että saa elää terveenä.
Terveys on todella elämän rikkaus..mistä pitää olla todella onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2011 - 23:47

Ihana juttu sinulla siellä - tuosta ei uutiset voi parantua.
Minä kuulin että omat piiperoni tulevat minua katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 18:48

Onnea molemmille hyville uutisille, mukavaa kevään jatkoa :)