Venäläinen "hiustenkuivaaja".

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...86958.html

Avainsanat: suihkumoottori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 09:22

Niin on hyvä peli, kyllä tukka taipuu ellei pala. Energiaa kun on omasta takaa millä mällätä ja koneita joiden lentotunnit illassa on jo käytetty.

Eipä nuo meidän "ureatkaan" niin egologisia ole, ettekö ole lukenut että rautatietunnelin teko lentoasemalle tulloo kalliks.
Suomen lentokenttien kiitoteillä jäätymisenestoaineiden käyttömäärä on noin 2 500 tonnia vuodessa. Helsinki-Vantaan osuus on lähes 70 prosenttia.
Tuli sellaiset eväät tunneliin ettei betonikaan siitä tykkää.

Lisätty: 25.03.2011 - 09:31

Jään poisto on myös tärkeä.

Lähteet:
www.finavia.fi/lentoasemat/l...id=4214839

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 07:30

Kyllä se veli-venäläinen keksii...onkohan mitään järkeä jos lunta ja jäänkappaleita lentelee vielä ympäriinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:17

Sotakoneiden uusiokäyttöä parhaimmillaan sanoisin olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:42

Kannattaisi hakea kuitenkin ne opit täältä länsirajan takaa. Meidän keino on ekologisempi ja tehokkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:44

Kyllä veli venäläinen osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:17

Veli Venäläisen keksintö, uusio on nyt POP !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:42

aika vanha keksintö (eikä venäläinen), mm. Pariisin lentokentillä on iät ja ajat ollut käytössä kiitoteiden päässä käytöstä poistettujen Caravellien moottoreita sumun hälventäjinä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:33

Sehän on taloudellista ja säästeliästä käyttää tarvikkeet loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2011 - 23:22

Jopa on ollut veli venäläinen ollut kekseliäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 22:48

Aina tulee uusia keksintöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:44

Kaikkea he keksivätkin.