Missä asiassa olet varmasti parempi kuin joku muu?

Meillä kaikilla on oma erikoisosaamisemme, ja sellaisesta pitää olla ylpeä!
Kategoriasta älä välitä.

Lisätty: 24.03.2011 - 22:07

En ole itse parempi kuin joku muu - mutta sain tänään yllättäen kiitosta siitä mitä tein - ja se todellakin tuntui hyvältä.

Avainsanat: parempi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 01:21

en nyt ole ihan varma mitä tarkoitit,

mutta uskoisin että lähes joka asiassa löytyy vielä minuakin huonompi eli olen parempi kuin se joku muu

toisaalta varmaa joka asiaan löytyy minua parempiakin, hyvä niin, ei tarvitse kaikkia hommia tehdä itse ; D )))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 03:08

Pomo uudelle työntekijälle:

- Voitte ruveta siivoamaan tällä harjalla.

- Anteeksi, johtaja. Kiinnittäisin vain huomiota siihen seikkaan, että olen juuri valmistunut insinööriksi.

- Sen minä ihan unohdin. No, antakaahan se harja niin minä näytän mallia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 06:46

Itsellämi on monia taitoja jos työpaikkaa hakisin.
Perheenäitinähän on organisaatio kyky tullut luonnostaan, monet asiat oppii elämällä eikä housujaan koulunpenkillä kuluttamalla...

Mutta todella en ole paras aina löytyy myös parempia joskin myös huonompia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:32

No en keksinyt yhtään asiaa. Varmasti moni muu on parempi, mutta pyrin tekemään kaikki niin hyvin, kuin osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:15

Oman elämäni elämisessä taidan olla kärkisijoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:51

Testitulosten mukaan se on organisointikyky. Testattu joskus 80-luvulla työpaikkaa hakiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:08

Olen keskinkertainen ihminen,mutta kahden naapurini auttamisessa olen kuulemma paras,joskus kyllä meinaa hermot mennä minulta ja silloin ajattelenkin,että voin joskus tarvita apua joltakin itsekkin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 10:20

Olen kokeillut monta lajia ja aina löytänyt parempani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 10:22

En osaa sitä itse arvioida. Se tarttis kokea isossa porukassa. Itse tekee ja itse arvostelee, se menee herroiksi.Ei hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 13:34

rakkaudesta lapsiini.
moni voi rakastaa, mutta samalla tavalla äidinrakkautta voi antaa vain äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2011 - 17:07

Hih ja heh. En missään tai jos olenkin, niin sellaisissa asioissa jotka eivät imagoani kovin korkealle nostaisi. Laiskottelussa olen tosi hyvä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:36

Hyi. Oma kehu haisee. en ole missään numero1, jos vaikka numero 3 jossain lajissa. Lienee lajia ei ole vielä keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 11:17

Kinaamisessa ja riitelyssä olen tosi pätevä, en yleensä ole voittajaa löytänyt noissa lajeissa. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:44

En oikein ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan ja parasta olla vastaamatta.
Jos tarkoitetaan ammatillisia asioita, en kommentoi. Ja jos muuta ,siihen voisi jo ajatella vastaavansa...mutta tuo "parempi muita" ei ole hyvä määritelmä. Olen hyvä monessa asiassa mutta en ole vertaillut koskaan muiden kanssa eri taitoja.Olen hyvä puhuja , esiinnyn mieluusti ja niihin tilanteisiin joudun helposti pyynnöstä. Tuon nyt voinen mainita.