Mikä on ollut upein, tunnettu nähtävyys, jonka olet päässyt näkemään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 18:27

Kyllä tuo Etna vei sydämmeni sille ei voi mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 18:02

Juha Kankkunen olen jutellutkin hänen kanssaan.
Niin mikä; Talvipalatsi Leningraatissa, ja portaikko jossa Rasputin ammuttiin.

Lisätty: 24.03.2011 - 19:59

Delfoin oraakkelin luola jossa oli kuningas Kroisokselle povannut sotaan lähtöohjeet. Tuhoat suuren ja mahtavan vatakunnan. Kroisos tuhosi omansa. hä,hä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:04

Gizan pyramidit ja sfinksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:54

Kööpehaminan kuninkaanlinna sisältä ja kruununkaulleuksia osa ainakin esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 19:57

Yksi mainitsemisen arvoisista on Kölnin tuomiokirkko. Kävin uonna 1965.

fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%B...omiokirkko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 20:39

pýramidit ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 20:46

Eremitaasin taideteokset ja Las vegas

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2011 - 21:48

Delfiinipuisto Phuketissa. Ei se kyllä mikään tunnettu ole muiden, kuin siellä kävijöiden keskuudessa.

Lisätty: 24.03.2011 - 22:59

Aikani mietittyäni muistin tämän - teki minuun valtavan vaikutuksen:
fi.wikipedia.org/wiki/Vigela...din_puisto

Lähteet:
omat muistot wikin avulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 01:37

en ole noita näkemiäni koskaan mielessäni rankannut mihinkään sen kummempaan järjestykseen ja niinpä tuntuu vähän epäreilulta nyt repäistä hatusta yhtä nimeä

toisaalta useinkin mielistyn ihan yksikertaisiin perusjuttuihin ja siltä pohjalta sopii esimerkiksi Eiffeltorni, sitä on tullut katseltua monesta kulmasta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:38

Jaa, kaikenlaisia ihmeellisyyksiä on tullut nähdyksi, mutta näin äkkiä sanottuna Gizan pyramidit ja sfinksi sekä Burj Kalifa Dubaissa. Niin ja Eremitaasi sekä Pietarhovi ovat myös aika vaikuttavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 10:24

Helvetin- kolu.Myös maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 14:02

aikoinaan tekivät erityissuuren vaikutuksen NewYorkin pilvenpiirtäjät,vaikka Empiren kattoterassilta kohti Liberty-patsasta,Japanissa kivipuutarhat ja Kioton Keisarillinen palatsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2011 - 17:19

Tuonne Venäjän puolella ne nähtävyydet ovat jotka olen kuuluisista nähnyt. Eremitaasi ja Pietarhovi ovat minullakin kuten Mariaanallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:46

Gizan ja Sakkaran pyramidit Egyptissä, Istanbulissa Top Kapin museo aarteineen tulevat ensimmäisenä mieleen.....