On savolaiset saaneet mannermaisen kolarin aikaan?

Sadan auton kolari;
www.autotoday.fi/page.php?pa...rss=allimg

Avainsanat: kallansilloilla kunnon mälli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 17:07

Siellä on ensimmäisenä ajanut pieraissut ja koska virus jyllää niin samoin tein kakat on housussa. Savolainen, kun ei usko ennen kuin näkköö niin ne kaikki muut töräyttivät samaan sumppuun mennäkseen katsomaan tilannetta. Noo, nyt luin asiasta joten pitänee ottaa oikeasti selvää mitä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 17:15

Tuli juuri vähän aikaa sitten luettua Iltalehden uutisista...
1 kuulemma pahoin loukkaantunut..
Tämä ilma taatusti myös osasyyllinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 17:37

Radiosta kiilin 100 autoa mennyt samaan jonoon. Joitakin loukkantuneita on pahemmin vain yksi kertoo
MSN autouutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 18:07

Espoolaiset autokouluopet ovat jo antaneet savolaisillekin tunteja vai olisiko etäopetusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 19:21

Siellä ne savolaiset on kuin muikut verkossa toisissaan kiinni. Taitaa olla lupsakkuus kaukana muikkukansan puheista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 19:34

Oisi voinut tapahtua täällä Lappeenrannassakin tai Turus,niin kamala puuskittainen tuuli puhaltaa,että pelkään talomme edessä olevien mäntyjen kaatuvan,vielä ovat taipuneet vaan ei taittuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 20:43

Tuollaiset kolarisumat onneksi suomessa harvinaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 21:43

Uutisten mukaan oli vain 71 autoa,mutta tosi raflaavasti olivat kaarat sulujun mulujun,olisko savolaisittain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 01:42

ovat näköjään ottaneet mallia Saksan autobahnien meinigistä, onneksi nopeudet ei sentään ole samoja joten henkilövahingotkin taisivat jäädä aika vähäisiksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 02:59

Blondi oli juuri ajanut kolarin, joka romutti hänen autonsa täysin. Kuin ihmeen kaupalla blondi oli päässyt kolarin jälkeen autosta ehjin nahoin ulos ja oli korjailemassa meikkiään kun poliisi saapui paikalle.
“Herranjumala“, konstaapeli sanoi. “Autosi näyttää siltä, kuin sen yli olisi juossut elefantti. Miten tämä kaikki tapahtui?“.
“Herra konstaapeli, se olikin kummallinen juttu“, blondi aloitti. “Ajoin tätä tietä pitkin, kunnes yhtäkkiä tyhjästä eteeni ilmestyi puu. Väistin oikealle, mutta siellä eteeni ilmestyi uusi puu. Väistin vasemmalle, mutta taas siellä oli puu vastassa. Väistin taas oikealle, mutta jälleen näin puun edessäni…”
“Neiti hyvä“, konstaapeli keskeytti. “Tämän tien varressa ei ole ainuttakaan puuta lähimmän 30 kilometrin säteellä. Se mitä näitte, oli autonne peruutuspeilistä roikkuva Wunderbaum -ilmanraikastin.“

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:23

Savolaiset tekevät aina näyttävästi ja kovaäänisesti sen minkä tekevät. Onneksi pahemmilta henkilövahingoilta tässä rytäkässä selvittiin. peltiähän saa aina uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:35

Liukas keli teettää tepposia.