Lennonjohtaja nukahti?

...koneet laskeutuivat sokkona kentälle;
www.aamulehti.fi/cs/Satellit...talle.html

Avainsanat: onko teille käynyt näin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 15:42

Lentokoneen mustassa laatikossa on kuuleman mukaan apina. Matkii kaiken mitä matkalla on tapahtunut. Toiminee myös varapilottina tarpeen mukaan.-DD

Ei liene ensimmäinen, eikä viimeinen kerta kun näin tapahtuu. Yleensä tarinalla on onnellinen loppu, kuten tässäkin tapauksessa.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 15:01

Tietääkseni ei. Karmaiseva juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 15:41

Joskus tuntuu siltä...ainakin lähdöt viivästyvät liian usein, eli joku nukkuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 16:43

Onneksi ei tapahtunut mitään..
HUH HUH

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 17:43

Joo monenkohan lentään kyydissä olette tulleet kotomaahan tietämättänne mitään ja lasku on
ollut pehmeä silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 21:41

Ei onneksi,mutta kerran lähtö viivästyi ja tunnustivat koneessa,että joku miehistöstä oli nukkunut pommiin.Arvatkaa kaks kertaa,nauroiko koneellinen ihmisiä...tilanne oli niin hauska :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2011 - 14:10

Joitain vuosia sitten oli tuollainen tapahtuma myös Euroopassa eli Kefaloniassa lennonjohtaja oli nukahtanut, ei saatu hereille (tapahtuman yksityiskohtia en enää tarkasti muista) ja joku aivan muu vihdoin viimein ohjasi Suomesta tulevan lennon onnellisesti maahan. Kone joutui kiertämään kentän yllä aika pitkään , polttoaine oli lähellä loppumistaan. Jokin rangaistus tuli kyllä.... ja olisko nyt ollut kuka se joka sai tilanteen laukaistua... ei ehkä ihan siivooja... sillä kovin monella ei ole pääsyä lennonjohdon tiloihin.
En ollut tuolla lennolla mutta asiasta uutisoitiin kyllä, oli keskellä turistisesonkia.
Viime kesänä ihmettelimme kreikkalaisella kentällä kun meitä ei päästetty koneeseen, henkilökunta seistoi portilla, tuli jo myöhästyneenä. Kone oli pitkään ollut kentällä. Kun kysyttiin virkailijoilta, sanoivat että kapteeni ei ole antanut vielä lupaa. Vihdoin ja viimein saimme luvan mennä ja siinä vaiheessa kun kone oli ilmassa, kapteeni tuli ääneen ja kertoi: Syy miksi lähtö viivästyi on luurin tässä päässä! Oli kentälle tullessaan avannut kännykkänsä ohjaamossa ja se oli pudonnut alakerroksiin, ohjaamossa on jokin pieni aukko lattiassa! Aikaa meni jonkin aikaa, kännykkä löytyi, saivat sen pois ja kone pääsi lähtemään. Viivytys ei ollut ihan pieni mutta kukaan ei purnannut, rehellisyys kannattaa!
Huomasin kyllä odotellessamme kun muutama ukko hääri koneen vieressä... se oli kännykän etsintää! Eli sellainen viivytys sillä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:33

Kauhistus! Kaikkia sitä näköjään sattuu.