Mikä on mielestäsi Elizabeth Taylorin paras roolisuoritus?

Avainsanat: rooli paras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 07:53

Kleopatra tietenkin.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on aika monen mielestä. Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 07:29

Kleopatra on ylitse muiden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:34

Kyllä se oli Kleopatra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:59

Kuka pelkää Virginia Wolfia ... jos näyttelijäsuoritusta arvioidaan, uhkean nättihän hän oli monessakin roolissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:42

Samoin kuin valperi,tykkään Virginia Wolffin Lissusta,olihan hän ihana myös Jättiläisessä ja sitä nuorempana Lassie-leffoissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:53

Jättiläinen, Kleopatra, Kuinka äkäpussi kesytetään... ehkä tässä järjestyksessä. Vaikea tehtävä, upeita suorituksia oli lukuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 10:31

Yksi on ylitse muiden minulla ja se on Kleopatra.
Uutisissa näytettiin kuvaa siitä ja voi, että oli kaunis. (Eikä vanhentunut sitten viimenäkemän.)

Lähteet:
No se pätkä uutisista ja ajankohtaisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2011 - 12:07

Minä en tiedä, koska en ole pahemmin hänen elokuviaan katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 13:13

Kuka pelkää Virginia Wolfia on minun ehdoton suosikki.Loistava elokuva.Yksi parhaista klassikoista.Kleopatra hyvänä kakkosena.Tosin myös Jättiläinen oli hyvä...Tosin liian pitkä leffa minun makuuni...Kyllä hän oli lahjakas ja kaunis näyttelijä.Sai vaan liian nuorena ja liian paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 15:58

En ole nähnyt muita kuin Kleopatran, joten sanon sen parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 08:16

Kleopatra ilman muuta, mutta lapsuudesta muista Lassien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 10:43

Kleopatra taitaa olla... mutta suurimmat avunsa ovat kyllä hyvä ulkonäkö ja avioliittojen määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:25

Kleopatran puolelle kallistun.