Huomenta napsut. Oletteko olleet terveinä? Täällä riehuu se noro ja minut kaatoi petiin tänä aamuna klo 5.00

Lisätty: 24.03.2011 - 06:24

Tämähän oli odotettavsissa koska olen hoitanut jo sairastuneita. Itämisaika oli vajaa 2 vuorokautta, näköjään. Tulee vietettyä aikaa tuolla vessan puolella...ei auttanut hansikkaat, ei desinfiointiaineet, ei mikään. Tarttuu todella herkästi ja nopeasti.

Lisätty: 24.03.2011 - 14:00

Kiitos myötätunnosta ystävät. Meillä ei ole, kuin yksi vessanpytty joten toivoa sopii, että vuorotellen sairastamme. Ois monta hauskaa juttua liittyen mun töihin ja tähän tautiin, mutta ovet sen verran pas......tarinoita ettei sovi herkkähipiäisille. Se on vähän sama, kun olemme töissä ruokatauolla niin siinä käydään läpi niin oksennukset, kuin ripulitkin...sun muut mielenkiintoiset asiat. Kerran on menny tänään paskat housuun vaikka sängyn ja vessa väli on lyhyt.....jotenkin ymmärrän meidän aiemmin sairastaneita hoitajia sekä vanhuksia. Sinnitellään ja se hyvä puoli tässä on etten voi tartuttaa teitä napsulaisia. Ps. Pessyt ja pyyhkinyt olen.

Avainsanat: vatsa tauti oksennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 07:38

viime viikolla oli täysistuntoa ,mutta otin heti hiilitabletin ja se kyl autoi ,ettei tarvinut koko yöt istuu pyntöllä . ja .pää ämpäris ..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Enää ei todellakaan tarvitse istua pää ämpärissä vaikka kyllä meillä töissä avopuolella eilen illallakin sairastui yksi papparainen vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2011 - 06:39

Huomenta! Keväisiä vitsauksia.Terveinä oltu,kun olemme enimmäkseen keskenämme.
Työssä ollessani sain joskus noron,eikä siinä varovaisuus auta,kun hoitaa sairastuneita.
Paranemisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 07:12

Keväisistä sairauksista sain jo viimeviikolla kuumeen flunssan alku mutta josta kolmen päivän kuumeella selvisin ja meni pois saman tien...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:02

Sairasta rauhassa älä kiirehdi töihin. Lepo paras lääke. Se vie ihmisestä kaiken voiman pois. Onneksi ei mitään ole kokovuotena ollut. Hiukan verenpainetta ja kolestroolia huomiin ottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:32

Mitään kulkutauteja ei meissä kummassakaan onneksi ole,vain ne normaalit perussairaudet,niistäkin luopuisin jos se olisi mahdollista.Onko siihen noroon mitään lääkettä olemassa,vai meneekö se ohi ajan kanssa.Tautisi on hankala sairastettava.Toivon kuitenkin pikaista paranemista,suorastaan ihmettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:38

On näköjääm täysistunto kuten eduskunnassa, mutta jutut tuntuvat järkevämmiltä. Vointeja toivotan ja pikaista paranemista. Itselläni ei ole ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 08:38

huomenta vaan,

koitahan kestää (ja elää siististi kaikesta huolimatta) niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu

minä olen ollut jo viikon sellaisella ennalta ehkäisykuurilla (mm. Tapolan mustaa joka päivä) että kaikki mahdolliset bakteerit kiertää kilometrin päästä varmaan ainakin juhannukseen asti

- hauskaa on vaikka rotvallit on iha kuras ja lätkyt toril nässyn kokosii -

ps. muista pyyhkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2011 - 09:28

Huomenta potilaalle. Toivottavasti ei riehu hirvittävän voimallisena tuo ilkimystauti sinussa.
Itse olen vielä säästynyt, mutta kuorokaveri soitti eilen että häneen oli iskenyt.
Toivottavasti on seuraavaan harjoittelukertaan parantunut, ettei koko kuoro ole sitten taudissa kun on esiintyminen, hi hii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:49

Kovasti herkästi tuntuu tuo noro- tai mikäsenytsittenonkaan tarttuvan. Olin kyllä sellaisessa perheessä jonkun aikaa, muut sairastuivat, mutta minut se kiersi sillä kertaa. Mutta onneksi sen pitäisi mennä ohi muutamassa päivässä. Joten paranemisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 10:07

Ei tarvii tarttua,kun odotetaan putkimiestä ja ulkohuussia ei ole.Vettä voi käyttää vähän aikaa päällä,kun varaaja vuotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:06

Flunssan luulin tulevan alkuviikolla, vaan ohi meni kolmen päivän huonovointisuudella ja väsyneisyydellä. Nyt taas ihan kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 19:10

Terveisiä vain Noro- ym. viruksen saaneille potilaille tai ainakin niiksi aikoville.
Se tästä vielä puuttuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 09:09

Positiivista mieltä! Ei huonoa, ettei jotain hyvääkin mukana: nyt saa painonpudotuksesi vauhtia. Eihän se mikään mukava tauti kyllä ole. Tsemppiä Kaveri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 20:17

Tsemppiä Marjaana! Kyllä se noro ohi menee, vaikka kurja tauti onkin. Sitä taitaa olla paljon liikkeellä nyt. Yhden oksennustaudin sairastin pari viikkoa sitten, ja yhden päivän kuumeilin. Muuten terveenä toistaiseksi on oltu. Muuta kun vointeja sinulle.