Oletteko vielä ostanut kuusta tonttia sellaisiakin olis tarjolla osoitteessa www.moonshop.se

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 17:37

Kaikkea sitä Ruotsin sivuilta löytyykin. Tuo ei nyt ensimmäiseksi olisi tullut mieleen. Ei aiheuta toimenpiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 17:33

Eipä ole suunnitelmissa, matkakulut olisivat päätähuimaavat. Seuraavaksi yritämme ostaa lisää maata mökkimme naapurustosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 17:46

Saanko laittaa tähän: " Mepä kuunkin sivuutamme , ohi marsin lennämme.
Suunta taivaankotiin luokse Jumalan. Joko ystäväni hankkinut oot passin matkalle?
Ethän tyydy kuuhun marsiin, kun voit päästä edemmä".

Uskon tonttini jo hankkineeni ja ei lie kaukana aika kun sinne matkustankin.
Ilman rahaa ,hintaa pääset Sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 18:24

Tuosta tarjouksesta en ymmärtänt mittää. En tarvitse tonttia täältäkään, isänmaa meni mutta, äidinkieli jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 18:28

Taitaa jäädä ostamatta, pitäisi olla oma raketti jolla sinne matkustaisi, ja mikä lie ajokorttikin siihen...
Rakettikortti vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2011 - 19:59

Ei taida kannattaa. Ehtii tässä kupsahtaa ennenkuin sille tontilleen pääsee mylläämään. Ja vaikka kerkiäisikin, niin sukulaisissa käynti sieltä käsin on kyllä hieman pitkä ja aikaa viepä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:15

En ole ostanut.Ehkä siellä toisella planeetalla voisin vaikka ostaa. Toivoisin että kaiki saa sen tontin jotka haluavat, rahasta riippumatta.Elämä olisi severran edistyksellisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 06:01

Tässä on vielä maanpäällistäkin hoidettavaa tarpeeksi. Joten en edes harkitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 10:05

Enpä ole. Mutta jos joku haluaa, niin voin myydä tontteja Jupiterista. Se on mun omistuksessa nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 10:11

En,enkä ostais vaikka rikas olisin.Antaisin rahat parempaan tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 20:20

sehän olis ku laittais massit palamaan pesään.
sillä mitään tee...............siis sillä tontilla kuussa, rahalla kylläkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:52

Taidan pysytellä ihan täällä maankamaralla omalla pikkutontillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 19:25

Ostettiin vasta hiljattain tontti täältä maasta, että ei tässä nyt joka paikkaan tonttiostoksille kerkiä.