Suuri tähti nukkui pois!

www.iltasanomat.fi/viihde/El...41796.html

Itse pidän hänen elokuvistaan hyvin paljon..
Ja hänestä ja rakkauselämästään on todella poljon saanut lukea!

Lisätty: 23.03.2011 - 18:26

www.iltasanomat.fi/viihde/T%...72850.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 15:55

R.I.P.
pitää todella paikkansa,että Lissua ei voi näytellä kukaan muu...
Unohtumaton sinisilmä!

Kysyjän kommentti

Kiitos Kaikille vastaajille!
Todella häntä ei unohda...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 15:56

suuri menetys ... rauha hänen sielulleen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2011 - 16:05

Niin, yhä on paljon näitä poisnukkuvia meidänkin keskuudessamme. Aikanansa hyviä näyttelijöitä on jo korkeassa iässä. Osa heistä on edelleenkin näyttämöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:32

Näytteilijätär Elisabeth Taylor muistetaan lukuisista elokuvarooleistaan ja lukuisista avioliitoistaan.
Lienekö yhdeksättä suunnitellut.

Aika rientää - vain muistot jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 17:06

Kaunis ja ammattitaitoinen näyttelijätär Elisabeth Taylor siirtyi taivaalliselle näyttämölle. RIP. Parhaiten muistan hänet elokuvasta Jättiläinen. James Deanin elokuvat ovat aina olleet lähellä sydäntäni ja olen katsonut ne usein. Toki Kleopatra ja Kuinka äkäpussi kesytetään olivat myös huippuelokuvia, muistaakseni hän näytteli molemmissa pariin otteeseen aviomiehen paikalla käväisseen Richard Burtonin kanssa. Tällä parilla säkenöi. Ehkäpä he avioituvat taivaassa uudemman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 17:34

Aikansa suuria näyttelijättäriä oli Elisabeth Taylor. Elokuvat jäävät ikuisiksi ajoiksi katsottaviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 18:07

Penestä tytöstä asti näytellyt ja elänyt julkisuudessa ja yhtäkkiä kaikki onkin ohi.Rauha hänen kuolemattomalle sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:18

Aika nuorena nukkunut. Komea nainen . Suuri mailman tähti. Elisabeth Taylor oli poisnukkuessa 79v.as.synt 1932v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 06:03

Eilen illalla työn tuoksinassa puolella korvalla kuulin siitä. Upean uran hän teki. Tähtiä hänen leposijansa ylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:09

Niinpä, tähdetkin kuolee eikä vaan tavalliset tallaajat.