Onko sinulla kokemusta homekoirasta ?

pitäisikö liittää osaksi asunnon kuntotarkastusta,jotta piilevät vauriot löytyisivät?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 09:00

www.homekoira.com/esimerkki1.html

nämä eivät kyllä asiakkaan mielihalustakaan valehtele...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 09:25

Televisiosta näin ohjelman homekoirasta. Koiralla on tarkka hajuaisti joten miksi ei hometta, kun huumettakin haistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:47

Homeen löytämisen eteen kannattaa käyttää koiraa,kun sillä on hyvä vainu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:52

Ei ole kokemuksia, mutta saattaisi olla hyväkin ratkaisu. Ei ainakaan ole vahinkoa, jos pyytää koiraa haistelemaan kiinteistökauppaa tehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2011 - 10:35

Suvussamme painitaan juuri homeongelman kanssa. Ehkä sellainen koira perheessä olisi tuonut ongelmat hyvissä ajoin eteen.
Päteviä olivat kyllä mittarimiehetkin, heti löysivät lisää, kun me ensin ilmoitimme paljain silmin tekemistämme löydöistämme.
Mutta homekoirasta ei ole kokemusta, eräästä homepääkoirasta kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:52

Olisi hyvä olut olemassa 2 viikkoa sitten. Jääkaapissa oli puoliksi syöty jogurttipurkki ja se oli vetänyt
homeeseen. Vaikka kuinka etsin en löytänyt. Hillopurkin löysin ja kuorin homeen rippeet pois, luulin, että homeongelma jäi, mutta se jatkui.

Lähteet:
oma etsintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 09:49

Olen vain lukenut siitä, taitaa olla kallista palvelua eikä niin helposti saatavissa.
(jos jääkappiin tulee hometta johonkin tuotteeseen, ei auta että sen homeisen elintarvikkeen hävittää, koko jääkaappi on putsattava tarkkaan , etikka on aika hyvä siihen, olen kuullut).
Homekoirat ovat koulutettuja kyseiseen tarkoitukseen, ei mikä tahansa r...ki kelpaa.