Mikä on sinun lemmikkisi harrastus?

video.fi.msn.com/watch/video.../1jce4mdjd

Avainsanat: lemmikki harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 13:36

Riippuu siitä onko kysymys jaguarista tallissa vai minkistä kaapissa vai aasista kotona, joka maksaa kaiken.

Kysyjän kommentti

Kiitos, todella hauska vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 08:26

Tanssimaan ei ole Piki viel ruvenut..
Mut laulu on Pikin harrastus, lähetettiin jopa video Pikin laulusta Jäätelöautolle, ainoastaan tuo kappale saa Pikin sävelkorvan heräämään..

Tass kissamme Kismett on aivan poikani talutusnuorassa menee minne poikani käskee hyökkää kun käsky annettu, tottelee kuin koira...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:46

Nukkuminen 23,5 tuntia vrk
:ssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:13

Ei ole lemmikkiä tällä hetkellä, mutta Vilma-vainaa oli innokas puutarhuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:28

Ei ole lemmikkieläintä, joka noin veikeästi tanssahtelee.

Rakas on ja hän osaa tanssiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:40

Linkkisi ei auennut minulle,joten en tiedä mitä siinä oli.Meidän kolli harrastaa hyökkäilyä mattojen alle,kirjahyllyn päälle ja loikolua jääviileä kaapin edessä makailua herkkupaloja odotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 10:29

Nainen on ihmisen paras ystävä, totesi eräs nero aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 10:42

taitaa meidän pentti "pena" juurikkala vaan sekoilla. hullu katti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 11:51

Ei mitää yhteistä harrastusta muutakun halaaminen ja sylkössä oleminen. Ulkona välillä niin jänää että tekee mieli sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:56

Eipä ole lemmikkiä olemassa, kun se minkkiturkin ja palatsin ostajakin poistui jo rjan tuolle puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 21:08

Kissoilla on ainakin nukkuminen, koiralla ilmeisemmin kissojen jahtaaminen siis leikkisästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 22:58

Mun Tarmo-vainaa jahtas täällä keskellä stadia pieniä hiiriä ja ronttas niitä sisään näytille,muuten lymyili puskissa tai naapuritalon kellarissa,johon meni tuuletusluukusta,kunnes valoivat luukun umpeen,ne niuhottavat, ahdasmieliset ja pikkusieluiset ihmiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 23:55

Hurskas joutenolo, sitä tässä itsekin pyrin harrastamaan kaikin voimin. Kisut selvästikin keräävät voimia Pääsiäisen varalle, sillä silloin koittaa lähtö kesälaitumelle. Mjauuu!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:28

Karvojensa levittely ympäri huushollia ja sylissä makoilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:37

Taitaa mennä sinne löhöömisen puolelle.