Koko pyörähän tuosta personbiilistä oli lähtenyt. Vauhdilla pysäköity?
Huima on tämäkin viime kesältä. Tarttis ajatella mihin "motorhouminsa pysäköi".
www.iltalehti.fi/uutiset/201...?ref=leiki
Taitavat osattomat vainota heitä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 07:18

Matkailuautolla selvästi kevättä rinnassa...no kamalaahan tuo on. Mitä opimme tästä? Kannattaa tarkistaa autostaan ovatko pyörät kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.03.2011 - 07:51

Tein eilen jarruremonttia autolleni ja meinasi jo siinä vaiheessa pinna palaa kun otin rengasta irti. Siis yritin ottaa, oli senverran hyvin jämähtänyt paikoilleen että viimein kolmen kilon lekalla naputellen sain ne irti. Olisi ne renkaat pysyneet alla varmaan ilman pulttejakin. Asiaasi hieman sivuten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2011 - 08:02

Kenties on Tee se itse -mies laittanut hieman huonomman puoleisesti pultit kiinni.
Hurjia tilanteita, onneksi noita vähemmän tapahtuu. Tuossakin olisi voinut olla aineksia vaikka miten pahaan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:04

Kevät tulee nyt todella uskottava...
Luonto tuo tikanpojankin puuhun ajaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:23

Toivoisi että noita ei tarvis katsella. Tulee pahaa jälkeä ja ikäviä kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:21

Riippuu siitä mistä katselee. Onko kallellaan joko oikeaan tai vasempaan. Ei ainakaan keskustaan kulkeva.

Taisi olla Onni onnettomuudessa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 09:50

En olisi halunnut olla kummassakaan ajopelissä kyydissä.Hurjan näköinen tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 10:43

Hurja kuva?On hurja kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 16:59

Varoitus autoilijat, ei tiedä koska on omalla kohdalla. Varautuminen ennakolta on valttikortti
matkalle lähdössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:29

No just hain 10 vuotta vanhan autoni huollosta. Nyt pitäis olla turvallista ajaa. Hinnaksi tuli isompi summa kuin auton arvo, vaikka mitään turhia remppoja ei tehty. Vaan eihän sitä koskaan tiedä mitä liikenteessä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 00:00

Mitä opimme näistä esimerkeistä? Sen, ettei kannata ostaa asuntoautoja - näyttävät olevan oikein tunarimagneetteja. Kaikinmoiset wannabeeautoilijat töräyttelevät päin heti kun silmä välttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:35

Vauhdin hurmaa.