Päivä jälleen pulkassa, toivottavasti se oli itse kullekin elämisen arvoinen.

Lisätty: 22.03.2011 - 21:53

Kaikessa arkisuudessaankin se voi olla paljoa antava. Pienistäkin asioista syntyy hyvä kokonaisuus.

Lisätty: 22.03.2011 - 21:56

Konsertti lähestyy ja seitsemän biisiä paketissa - äänet soi ja aika hyvä fiilis oli kaikilla.
Vielä yksi mutta se me lauletaan kuuntelijoiden kanssa yhteislauluna, joten sitä ei tarvitse jännittää ja kun on tuttu kappale, joten kunhan kerran harjoitellaan, niin eiköhän sali raiu sen jälkeen. Ja kuuntelijat ovat kananlihalla... kuten viime vuonna.

Avainsanat: päivä pulkassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 08:30

Eilen oli aivan upea päivä..
Tyttäreni tuli jo kukonlaulun aikaa poikansa kanssa kun oli miehensä töihin heittänyt.
Aamupäivä yhdessä tyttärenpoikaani siinä ihastellessa ja mitä kaikkea uutta taas opittu...
Sitten tytär lähti hammaslääkäriin ja sain ensimmäistä kertaa tätä lastenlasta pitää hoidossa..
Kyllähän me pärjättiin poika ei edes huomannut äidin hävinneen... ( ei ole ollut koskaan hoidossa)

Sitten tytär olikin iltaan asti kunnes piti mies kotiin hakea...

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ei tämän parempaa vastausta voi ollakaan. Ihanaa että sait noin suuremmoisen päivän viettääksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 07:28

Eilinen, siis. Oli kuulkaas vauhtia ja vaarallisia tilanteita meikäläisen iltavuorossa. Täällä riehuu kaamea vatsatautiepidemia ja hälytyksiä tuli riittävästi. Siihen kiersin vielä kaikki normaalit iltakäynnit. Aurinko lämmitti tiet ja pihat sohjoksi joten jurrasin auton kanssa milloin mitenkin päin. Kiinni jäin useasti. Jossain vaiheessa iltaa ajattelin, että hommasta ei tule mitään. Kirosin kaikki aurat, talonmiehet, traktorit jne. missä ovat silloin, kun heitä kipeimmin olisin tarvinnut. No, pääsin kuitenkin lähtemään ajoissa kotiin, mutta nyt vaan odottelen milloin kuratauti alkaa. Meitä ei ole enää, kuin 2 hoitajaa jotka emme ole sitä sairastaneet.
Päiväni eilen oli siis elämisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 07:52

Tämän laulun sanoma tuli ensimmäisenä mieleeni.

Laulu se on ollut minun iltojeni ilo, ilo ihana kuin unennäköyöni.
Laulu se on ollut, päivieni ratto ja laulu se on ollut minun työni.
Laulain mun elämäni nuortena notkuu, kuin kesäheinä vainioilla.
Sillä on rinnallaan riemunviitta ja hauskanhuntu hartioilla.
Ottakaamme ilo irti elämästä ja täyttäkäämme ikävyyden lovi.
Myöhäistä on silloin kun tuonen tuvil tullaan ja hiljainen on mullan musta povi.

Olkoon onnellisuus päiviesi mukana myös tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 08:48

Joo,eilen räjähti lämminvesivaraaja ja tänään myrsky vei autokatoksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2011 - 16:39

Kai se oli, en muista niin pitkälle enää kahden päivän jälkeen.