Minkä kirjan luit viimeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 16:08

Paraikaa menossa Stieg Larssonin Tyttö, joka leikki tulella. Edellinen oli Miehet, jotka vihaavat naisia ja odottamassa on trilogian kolmas osa Pilvilinna, joka romahti. Dekkareita, dekkareita....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2008 - 09:59

Kjell Westö, Missä kuljimme kerran
Mahtava kirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 10:20

Colleen McCullough : Tim (saattaa olla että kirjailijan nimi ei ole kirjoitettu oikein).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 10:22

Alan Weisman:The world without us / Maailma ilman meitä

vähän sekava olo, paljon (ympäristö)asiaa ja mietittävää, paljon myös populistista ajatushumppaa, kannatti lukea muttei mikään isokokemus vaikka onkin palkittu teos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:09

juha vuorisen: kristianin nuoruusvuodet sekä tolppa-apinan.( nuo kaksi kirjaa on lainassa kaverilta, mutta aion hankkia itselleni kaikki vuorisen kirjat.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:18

Raamatun.Omaa kirjaaani varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 15:05

Kjell Westö, Leijat Helsingin yllä - jotensakin paras Westö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 18:00

paraikaa lukemassa .Enemmän Iloatietokoneesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 19:06

Alexander McCall Smith: Naisten etsivätoimisto nro 1 (Mma Ramotswe tutkii). Uusi hulvaton pokkarisarja Botswanalaisesta naisesta, joka perustaa Afrikkaan etsivätoimiston tulevan aviomiehensä autokorjaamon yhteyteen. Todella iloista ja raikasta luettavaa! Ja niitä on julkaistu 6 erillistä kirjaa. Ja tottakai, yhden luettuani jäin koukkuun ja ostin kaikki. Suosittelen!