On aivan sama, mitä tankkaa? (vaikka piimää.)

Asian selvitti Tekniikan Maailma. Lehden laboratoriossa tekemien kokeiden mukaan E10-bensiiniä kuluu keskimäärin kolme prosenttia enemmän kuin 98-bensiiniä.

www.aamulehti.fi/cs/Satellit...nkkaa.html

Avainsanat: 95e-10 vai 98e-5

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 19:40

Niin se näkyy olevan. Enemmän tunnepohjainen juttu kuten piimä. Itse en pidä piimästä, mutta napanteri konjakkia silloin tällöin kyllä käy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 19:49

Pimää nyt ei ihan kannata, mutta joka auto ja omistaja päättäköön mitä käyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 20:37

Milläs ne ennen sanoi auton kulkevan oliko se k......i ,sanottiin että k........e tankkiin ei hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 20:52

Kyllähän se papan konjakkikin liikeelle laitaa jai runon antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 07:30

Se on vaan nyt niin, että minun auto nykii, nykii...nykii jos tankkaan 95E:tä, mutta 98 oktaanisella kulkee, kuin enkeli. Sanokoot viisaat ihan mitä muuta tahansa.