Huomenta päivää kaikille, millaisessa säässä siellä nautiskelette?

Meillä on + 6.2 varjossa, mahtava puuskittainen tuuli, mutta aurinko paistaa täydeltä terältä sulattaen lumia niin että kohina käy täällä Etelä-Savossa.

Avainsanat: sulavat lumet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2011 - 15:20

Parvekkeella oli peräti +10 eikä tuuli käy siihen nyt lainkaan. Mukava ilma kaiken kaikkiaan.

Lähteet:
Oma havainto

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinun partsillahan on sitten melkein kesä! Taidankin tulla sinne karkuun näitä tuulia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 09:53

Puuskainen erittäin kova tuuli, aurinko paistaa ja mittari näyttää +7 astetta lämmintä. Ois ihana keli ilman tuota tuulta. Tiellä heitti autoakin ihan tuntuvasti, kun äsken ajelin ja kävin hammaslääkärissä. Iltavuoroa pukkaa tänään. Mukavaa päivää sinulle ja kaikille muillekin napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:04

Lämmintä on 7,4 astetta ja aurinko paistaa puolipilviseltä taivaalta. Kyllä kelpaa odotella mökille muuttoaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:06

Olemme nyt sillä kaakonkulmalla mihin paistaa aurinko,taivas antaa parastaan ja mittari näyttää + 6C.Nyt tuli mökille lähtö makkaranpaistoon ulkona.Ihanaa sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:26

Kaunis kevät sää!!!

Pian ulkoilemaan pitemmäksi aikaa Pikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 17:09

!0+ aurinko paistanut, vesi virrannut ,hanget madaltuneet, katot kuivuneet.Linnut lotranneet tippuvesien alla. Kyllä kesä tulee pian. Ei mitään isompaa tuulta. Lämmintä ja ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 21:30

Päivä oli tämän kevättalven erikoisin ja lämpöisin. Mutta ei mikään kevätpäivä vielä, oli tuulta vasten kasvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 21:00

Aamulla oli tosi kylmä tuuli, mutta päivän mittaan sää lämpeni +6 asteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:47

Eilinen olli kyllä aikamoinen tuulenmyräkkä, nyt aamusta - 4.2 ja aurinko paistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 13:22

Jos Savossakin lumet sulaa, niin toki vauhdilla muuallakin. Kadut ovat sulat olleet jo kauan ja puistojen lumikasat alenevat hurjaa vauhtia. Kovasti on viime päivinä tuullut ja sehän myös kuluttaa lumipeitettä.