Millainen on anoppisi näistä.A) Lempeä. B) Mukava C) vihainen tai äkäinen D) Hyvä ja hellä. itselläni on tuo B.

Avainsanat: anoppisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 09:40

Minun anoppini on hyvä ja lämmin ihminen ja iältään 91 vuotias.Olemme tehneet monta mukavaa sieni ja marja retkeä hänen kanssaan,enkä koskaan kyllästy hänen tarinoihin entisajoista.Hän on synnyttänyt 10 lasta ketkä kaikki ovat elossa,ihan helppoa ei hänen elämänsä ollut ,kun ei ollut isontalon emäntä vaan heillä on pieni mökki maalla.Meillä on erikoisen lämmin suhde anoppini kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2011 - 09:36

B:n puolelle minullakin aikoinaan meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2011 - 09:38

Anoppini oli ABD. Vieläkin meillä on lämpimät välit vaikka erosimme vuonna -80.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:40

Aikaisemmin anoppini oli luokkaa A ja B. Nykyistä ei silleen ole, kun en ole aviossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:27

A B D Anoppi oli maailman paras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:31

Ehdin nähdä anoppiani hyvin vähän,ainakin hän oil mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:33

Anoppini oli C,mutta rauha hänen sielulleen,kuolinvuoteellaan pyysi anteeksi ilkeyttään mulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 13:51

Mitä yhteistä on anopilla ja kaljalla?
Ne ovat parhaimmillaan kylmänä ja avattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2011 - 15:29

En ehtinyt kunnolla tutustua, kun jo kuoli pois. Sanoisin että oli B sen vähäisen tuntemuksen perusteella.
Avoanopeista ei voi sanoa samaa. Kaksi heitä on ollut, ja molemmat kuuluivat luokkaan C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 15:48

Mieheni äiti oli kuollut noin puoli vuotta ennen kuin tutustuin mieheeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 17:12

Silloin kun anoppi oli vielä tässä tähtikuviossa mukana, niin oli tuo, vihainen ja äkäinen.Mutta kauniilla ajattelen.Parmir sen sanoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 21:34

Minun anoppini oli B -muottia. Nyt hän ja mieheni ovat jo ajan rajan tuolla puolen, en arvostele enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:59

Eipä ole anoppia, niin en voi vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 03:19

Kuuluu kastiin B ja D, hyvin toimeen tullaan.